RADIOSITE Fórum

  • Rádió 1

 #170928  Szerző: mlaszlo
 
Hamarosan Szombathelyre is megérkeznek az igazi mai slágerek

Csak a 90.4-re nem akarnak megérkezni
 #170913  Szerző: mikrofonos
 
A Hajdú-Bihari Napló holnap megjelenő száma terjedelmes interjút közöl Sebestyén Balázzsal a mai debreceni helyszíni élő reggelük kapcsán. Hátha valakit érdekel. Van egy csomó kép is hozzá a "népről".
https://www.naplo.hu/este/2017/09/22/se ... e32561c984
 #170895  Szerző: noartist
 
Törekedjünk arra, hogy ne legyen szétesve az idézés, mert így sokszor problémát okoz a témák követése. Az Előnézet gomb sokat segít.

Köszönjük!
 #170893  Szerző: kukac
 
Richmonde írta:
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.[/quote]

Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság? Akkor mi érdekli őket?[/quote]
az elérés, mutatós szám, azt lehet mutogatni a hirdetőnek, hogy lám mennyi emberhez jut el a hirdetése.
 #170892  Szerző: Richmonde
 
[/quote]
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.[/quote]

Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság? Akkor mi érdekli őket?
 #170889  Szerző: kukac
 
broadcaster írta:
kukac írta:
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
Szerinted az R1 esetében van jelentősége a Reach és Share értékeknek? Vagy bármilyen értéknek? :)
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.
 #170888  Szerző: broadcaster
 
kukac írta:
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
Szerinted az R1 esetében van jelentősége a Reach és Share értékeknek? Vagy bármilyen értéknek? :)
 #170884  Szerző: kukac
 
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
 #170882  Szerző: mikrofonos
 
Az hogy Balázsék mikor honnan csinálnak reggeli műsort a helyi rádió hallgatottságára nem sok hatással bír, kb mint amikor jön az utazócirkusz, a népek kimennek megbámulni, aztán amikor elment, továbbra is a helyi kocsmába mennek szórakozni, informálódni, mert a helyi híreket mégiscsak ott mondják... :)[/quote]

Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
 #170866  Szerző: kukac
 
Tomi76 írta:
kukac írta:Az hogy Balázsék mikor honnan csinálnak reggeli műsort a helyi rádió hallgatottságára nem sok hatással bír, kb mint amikor jön az utazócirkusz, a népek kimennek megbámulni, aztán amikor elment, továbbra is a helyi kocsmába mennek szórakozni, informálódni, mert a helyi híreket mégiscsak ott mondják... :)
Ez az első alkalom, hogy egyetértek veled. :D
Csak egy pillanatra nem figyelek, erre tessék... :)
  • 1
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • 612
  • 988