RADIOSITE Fórum

  • Rádió 1

 #163673  Szerző: markfelt
 
Magyar zene: szerintem itt is csak formai okok miatt nem kaptak felmentést, szeptember 30 után el se bírálhatta volna a Médiatanács, mint a cikk is írja.

Majd jövő szeptemberig kihúzzák, addig meg leszarják, kapnak érte egy minimális büntetést, oszt kész.
 #163665  Szerző: Sakál
 
Gr3g0ry írta: Nem kell 24/7 tolni a műsort,lehet néhány órás (beszélgetés) is.
Úgy meg aztán pláne oda lehet szoktatni a tömegeket (nem)
 #163663  Szerző: Gr3g0ry
 
Sakál írta:
Halihó írta:Ez forradalmian hangzik:

http://hvg.hu/tudomany/20161222_faceboo ... facebookon

A Rádió 1, Vajna-Habony konglumerátumnak addig jó, ameddig csak ők vannak meg a haverok a piacon.

Aki viszont ezt tudatosan és jól használja, azzal szemben tehetetlen lesz az nmhh(frekvencia, zene arány, kötelező rizsa-ajánlók-hírek stb) meg a hátszeles csatornák. Ráadásul, ha ingyenes, vagy majdnem ingyenes lesz a facebook/facebook app használa(autó),, akkor nem is kérdés, hogy ez a jövő.

Király!! Végre verseny lesz! Vagy legalábbis lehet.
Gondolod, hogy majd boldog-boldogtalan (értsd 40+ korosztály) hirtelen a fércbukon kezd rádiót hallgatni... Ennek még évek vagy évtizedek kellenek, akkor is, ha pénzbe nem kerül a hallgatónak. Hogy hallgat pl. az autóban fércbukos adást "Dezső bácsi" vagy akár "Timcsi, a műkörmös"? Ez egyelőre arra lesz jó, hogy még több laikus tud a haveroknak "rádiózni". Éljen! :hit:
Na és persze tovább nőhet a podcastok népszerűsége.
Nem kell 24/7 tolni a műsort,lehet néhány órás (beszélgetés) is.
 #163659  Szerző: Halihó
 
Halihó írta:
troll írta:
Halihó írta:
Ez nyilván azoknak előny akiknek értelmezhető facebook táboruk van. (Kb 5 millió valós fb felhasználó lehet ma Magyarországon)
Autóban sehogy. Majd amikor nem számolnak fel adatforgalmat a facebook után. (Vagy jelképes összeget) Nincs az már olyan messze. 1-2 év. Na onnan igazán vicces lesz. (felkészül a tv)
Engem kifejezetten izgat a téma. A jelenlegi mérések ugye abból indulnak ki, hogy melyik rádiót hallgatod naponta 1 percnél hosszabb ideig. A Music,Class,Rádió 1 tábor elég tekintélyes a facebookon. Átlag, 1-60 perces időintervallumra napi szinten több millió embert (ergo hallgatottságot) lehet majd megmozdítani. (Ez fedi is sanszosan a napi fb elérésüket. Csak egy kattintást kell kicsikarniuk a táboruktól) Ergo nagyon sok, a jelenlegi mérési rendszer szerint is ismilliós hallgatottságú rádió fog megjelenni a placcon.
Amúgy nyilván a Rádió 1-nek ez a tendencia nagyon nem érdeke. Mert így megmaradhat a konkurencia, értelmezhetetlenné válik a piac monopolizálása. A Class, ha talál egy erős reggeli stábot, akkor nagyot mehet, és még az nmhh kritériumaival sem kell foglalkozniuk. Ami nem kis versenyelőny.
A Music helyzete érdekes. Mert 19-ben lejár a frekijük. Ha marad a jelenlegi eit, akkor sanszosan bukják, de ezzel nekik is lesz esélyük napi 1 milliós tábor kiépítéséhez. Ami abszolút piacképes lehet freki nélkül is. Lesz rá kereken 2 évük.
Mert nyilván csak a lejáró / vagy lejárt frekis rádiók pattannak majd rá a témára, a többiek pedig ölbetett kézzel nézik végig a folyamatot, és a végén csodálkoznak nagyokat, és fogják a fejüket, hangos "jajjj, jajjj, jajj" kiáltások közepette.
Nyilván nem, de kiemelkedő elérést nem fognak tudni elérni. Hasonlítsd össze a rádiók fb oldalait. Rengeteg kicsi, 5-10 nagy. Ebben a szisztémában fel lehet építeni egy nagy rádiót,akár a nulláról, de oda sok pénz kell. Rohadt sok. Melyik kicsinek lesz annyi?

Bocs. Lehet, hogy félreértettelek. A rádió 1-re célzol? Nyilván ők is nyomják majd mint az állat, de alapvetően ez nekik nem jó. Ahelyett, hogy ők lennének az egyetlen, hatalmilag bevédett rádió, ehelyett könnyen nagyon sok, erős szereplő közt fog majd megoszlani a piac.
 #163657  Szerző: kukac
 
Halihó írta:
troll írta:
Halihó írta:
Ez nyilván azoknak előny akiknek értelmezhető facebook táboruk van. (Kb 5 millió valós fb felhasználó lehet ma Magyarországon)
Autóban sehogy. Majd amikor nem számolnak fel adatforgalmat a facebook után. (Vagy jelképes összeget) Nincs az már olyan messze. 1-2 év. Na onnan igazán vicces lesz. (felkészül a tv)
Engem kifejezetten izgat a téma. A jelenlegi mérések ugye abból indulnak ki, hogy melyik rádiót hallgatod naponta 1 percnél hosszabb ideig. A Music,Class,Rádió 1 tábor elég tekintélyes a facebookon. Átlag, 1-60 perces időintervallumra napi szinten több millió embert (ergo hallgatottságot) lehet majd megmozdítani. (Ez fedi is sanszosan a napi fb elérésüket. Csak egy kattintást kell kicsikarniuk a táboruktól) Ergo nagyon sok, a jelenlegi mérési rendszer szerint is ismilliós hallgatottságú rádió fog megjelenni a placcon.
Amúgy nyilván a Rádió 1-nek ez a tendencia nagyon nem érdeke. Mert így megmaradhat a konkurencia, értelmezhetetlenné válik a piac monopolizálása. A Class, ha talál egy erős reggeli stábot, akkor nagyot mehet, és még az nmhh kritériumaival sem kell foglalkozniuk. Ami nem kis versenyelőny.
A Music helyzete érdekes. Mert 19-ben lejár a frekijük. Ha marad a jelenlegi eit, akkor sanszosan bukják, de ezzel nekik is lesz esélyük napi 1 milliós tábor kiépítéséhez. Ami abszolút piacképes lehet freki nélkül is. Lesz rá kereken 2 évük.
Mert nyilván csak a lejáró / vagy lejárt frekis rádiók pattannak majd rá a témára, a többiek pedig ölbetett kézzel nézik végig a folyamatot, és a végén csodálkoznak nagyokat, és fogják a fejüket, hangos "jajjj, jajjj, jajj" kiáltások közepette.
Nyilván nem, de kiemelkedő elérést nem fognak tudni elérni. Hasonlítsd össze a rádiók fb oldalait. Rengeteg kicsi, 5-10 nagy. Ebben a szisztémában fel lehet építeni egy nagy rádiót,akár a nulláról, de oda sok pénz kell. Rohadt sok. Melyik kicsinek lesz annyi?
Fb közösség építése kb. pénz kérdése, ha költesz rá, akkor lesz, ha nem akkor nem.
 #163656  Szerző: kukac
 
troll írta:
Halihó írta:
Ez nyilván azoknak előny akiknek értelmezhető facebook táboruk van. (Kb 5 millió valós fb felhasználó lehet ma Magyarországon)
Autóban sehogy. Majd amikor nem számolnak fel adatforgalmat a facebook után. (Vagy jelképes összeget) Nincs az már olyan messze. 1-2 év. Na onnan igazán vicces lesz. (felkészül a tv)
Engem kifejezetten izgat a téma. A jelenlegi mérések ugye abból indulnak ki, hogy melyik rádiót hallgatod naponta 1 percnél hosszabb ideig. A Music,Class,Rádió 1 tábor elég tekintélyes a facebookon. Átlag, 1-60 perces időintervallumra napi szinten több millió embert (ergo hallgatottságot) lehet majd megmozdítani. (Ez fedi is sanszosan a napi fb elérésüket. Csak egy kattintást kell kicsikarniuk a táboruktól) Ergo nagyon sok, a jelenlegi mérési rendszer szerint is ismilliós hallgatottságú rádió fog megjelenni a placcon.
Amúgy nyilván a Rádió 1-nek ez a tendencia nagyon nem érdeke. Mert így megmaradhat a konkurencia, értelmezhetetlenné válik a piac monopolizálása. A Class, ha talál egy erős reggeli stábot, akkor nagyot mehet, és még az nmhh kritériumaival sem kell foglalkozniuk. Ami nem kis versenyelőny.
A Music helyzete érdekes. Mert 19-ben lejár a frekijük. Ha marad a jelenlegi eit, akkor sanszosan bukják, de ezzel nekik is lesz esélyük napi 1 milliós tábor kiépítéséhez. Ami abszolút piacképes lehet freki nélkül is. Lesz rá kereken 2 évük.
Mert nyilván csak a lejáró / vagy lejárt frekis rádiók pattannak majd rá a témára, a többiek pedig ölbetett kézzel nézik végig a folyamatot, és a végén csodálkoznak nagyokat, és fogják a fejüket, hangos "jajjj, jajjj, jajj" kiáltások közepette.
...a médiatanács meg pislog ki a fejéből, hogy akkor most mi a faszt van...
 #163655  Szerző: Halihó
 
troll írta:
Halihó írta:
Ez nyilván azoknak előny akiknek értelmezhető facebook táboruk van. (Kb 5 millió valós fb felhasználó lehet ma Magyarországon)
Autóban sehogy. Majd amikor nem számolnak fel adatforgalmat a facebook után. (Vagy jelképes összeget) Nincs az már olyan messze. 1-2 év. Na onnan igazán vicces lesz. (felkészül a tv)
Engem kifejezetten izgat a téma. A jelenlegi mérések ugye abból indulnak ki, hogy melyik rádiót hallgatod naponta 1 percnél hosszabb ideig. A Music,Class,Rádió 1 tábor elég tekintélyes a facebookon. Átlag, 1-60 perces időintervallumra napi szinten több millió embert (ergo hallgatottságot) lehet majd megmozdítani. (Ez fedi is sanszosan a napi fb elérésüket. Csak egy kattintást kell kicsikarniuk a táboruktól) Ergo nagyon sok, a jelenlegi mérési rendszer szerint is ismilliós hallgatottságú rádió fog megjelenni a placcon.
Amúgy nyilván a Rádió 1-nek ez a tendencia nagyon nem érdeke. Mert így megmaradhat a konkurencia, értelmezhetetlenné válik a piac monopolizálása. A Class, ha talál egy erős reggeli stábot, akkor nagyot mehet, és még az nmhh kritériumaival sem kell foglalkozniuk. Ami nem kis versenyelőny.
A Music helyzete érdekes. Mert 19-ben lejár a frekijük. Ha marad a jelenlegi eit, akkor sanszosan bukják, de ezzel nekik is lesz esélyük napi 1 milliós tábor kiépítéséhez. Ami abszolút piacképes lehet freki nélkül is. Lesz rá kereken 2 évük.
Mert nyilván csak a lejáró / vagy lejárt frekis rádiók pattannak majd rá a témára, a többiek pedig ölbetett kézzel nézik végig a folyamatot, és a végén csodálkoznak nagyokat, és fogják a fejüket, hangos "jajjj, jajjj, jajj" kiáltások közepette.
Nyilván nem, de kiemelkedő elérést nem fognak tudni elérni. Hasonlítsd össze a rádiók fb oldalait. Rengeteg kicsi, 5-10 nagy. Ebben a szisztémában fel lehet építeni egy nagy rádiót,akár a nulláról, de oda sok pénz kell. Rohadt sok. Melyik kicsinek lesz annyi?
 #163654  Szerző: troll
 
Halihó írta:
Ez nyilván azoknak előny akiknek értelmezhető facebook táboruk van. (Kb 5 millió valós fb felhasználó lehet ma Magyarországon)
Autóban sehogy. Majd amikor nem számolnak fel adatforgalmat a facebook után. (Vagy jelképes összeget) Nincs az már olyan messze. 1-2 év. Na onnan igazán vicces lesz. (felkészül a tv)
Engem kifejezetten izgat a téma. A jelenlegi mérések ugye abból indulnak ki, hogy melyik rádiót hallgatod naponta 1 percnél hosszabb ideig. A Music,Class,Rádió 1 tábor elég tekintélyes a facebookon. Átlag, 1-60 perces időintervallumra napi szinten több millió embert (ergo hallgatottságot) lehet majd megmozdítani. (Ez fedi is sanszosan a napi fb elérésüket. Csak egy kattintást kell kicsikarniuk a táboruktól) Ergo nagyon sok, a jelenlegi mérési rendszer szerint is ismilliós hallgatottságú rádió fog megjelenni a placcon.
Amúgy nyilván a Rádió 1-nek ez a tendencia nagyon nem érdeke. Mert így megmaradhat a konkurencia, értelmezhetetlenné válik a piac monopolizálása. A Class, ha talál egy erős reggeli stábot, akkor nagyot mehet, és még az nmhh kritériumaival sem kell foglalkozniuk. Ami nem kis versenyelőny.
A Music helyzete érdekes. Mert 19-ben lejár a frekijük. Ha marad a jelenlegi eit, akkor sanszosan bukják, de ezzel nekik is lesz esélyük napi 1 milliós tábor kiépítéséhez. Ami abszolút piacképes lehet freki nélkül is. Lesz rá kereken 2 évük.
Mert nyilván csak a lejáró / vagy lejárt frekis rádiók pattannak majd rá a témára, a többiek pedig ölbetett kézzel nézik végig a folyamatot, és a végén csodálkoznak nagyokat, és fogják a fejüket, hangos "jajjj, jajjj, jajj" kiáltások közepette.
  • 1
  • 729
  • 730
  • 731
  • 732
  • 733
  • 987