Halihó írta:troll írta:Halihó írta:
Ez nyilván azoknak előny akiknek értelmezhető facebook táboruk van. (Kb 5 millió valós fb felhasználó lehet ma Magyarországon)
Autóban sehogy. Majd amikor nem számolnak fel adatforgalmat a facebook után. (Vagy jelképes összeget) Nincs az már olyan messze. 1-2 év. Na onnan igazán vicces lesz. (felkészül a tv)
Engem kifejezetten izgat a téma. A jelenlegi mérések ugye abból indulnak ki, hogy melyik rádiót hallgatod naponta 1 percnél hosszabb ideig. A Music,Class,Rádió 1 tábor elég tekintélyes a facebookon. Átlag, 1-60 perces időintervallumra napi szinten több millió embert (ergo hallgatottságot) lehet majd megmozdítani. (Ez fedi is sanszosan a napi fb elérésüket. Csak egy kattintást kell kicsikarniuk a táboruktól) Ergo nagyon sok, a jelenlegi mérési rendszer szerint is ismilliós hallgatottságú rádió fog megjelenni a placcon.
Amúgy nyilván a Rádió 1-nek ez a tendencia nagyon nem érdeke. Mert így megmaradhat a konkurencia, értelmezhetetlenné válik a piac monopolizálása. A Class, ha talál egy erős reggeli stábot, akkor nagyot mehet, és még az nmhh kritériumaival sem kell foglalkozniuk. Ami nem kis versenyelőny.
A Music helyzete érdekes. Mert 19-ben lejár a frekijük. Ha marad a jelenlegi eit, akkor sanszosan bukják, de ezzel nekik is lesz esélyük napi 1 milliós tábor kiépítéséhez. Ami abszolút piacképes lehet freki nélkül is. Lesz rá kereken 2 évük.
Mert nyilván csak a lejáró / vagy lejárt frekis rádiók pattannak majd rá a témára, a többiek pedig ölbetett kézzel nézik végig a folyamatot, és a végén csodálkoznak nagyokat, és fogják a fejüket, hangos "jajjj, jajjj, jajj" kiáltások közepette.
Nyilván nem, de kiemelkedő elérést nem fognak tudni elérni. Hasonlítsd össze a rádiók fb oldalait. Rengeteg kicsi, 5-10 nagy. Ebben a szisztémában fel lehet építeni egy nagy rádiót,akár a nulláról, de oda sok pénz kell. Rohadt sok. Melyik kicsinek lesz annyi?
Bocs. Lehet, hogy félreértettelek. A rádió 1-re célzol? Nyilván ők is nyomják majd mint az állat, de alapvetően ez nekik nem jó. Ahelyett, hogy ők lennének az egyetlen, hatalmilag bevédett rádió, ehelyett könnyen nagyon sok, erős szereplő közt fog majd megoszlani a piac.