A program-hallgatottság egy dolog, ebbe a vitába én nem is folynék be, de azért más tényezők is lehetnek:
- A 89.5 drágább, lehúzza az eredményt és a megtérülése inkább hosszabb távú, ehhez mondjuk erősen promózni kéne a rádiót az agglomerációban, ott, ahol régebben nem szólt, sokaknak szerintem eszébe se jut, hogy rátekerjenek, mert úgy szokták meg, hogy nincs, vagy csak sistergősen szól (pl Dabas, Érd).
- A Covid nagyon betett a reklámpiacnak
- A Retro belépett a kereskedelmileg fontos célcsoportba, sales fronton konkurenciát jelentve a csomagos és központi értékesítés ellenére is.
- Igazából semmi jelentősége, mert a sales house-nál generálódik a bevétel, és hogy mennyit kap a működésre a Kft, nem oszt, nem szoroz.
- A 89.5 drágább, lehúzza az eredményt és a megtérülése inkább hosszabb távú, ehhez mondjuk erősen promózni kéne a rádiót az agglomerációban, ott, ahol régebben nem szólt, sokaknak szerintem eszébe se jut, hogy rátekerjenek, mert úgy szokták meg, hogy nincs, vagy csak sistergősen szól (pl Dabas, Érd).
- A Covid nagyon betett a reklámpiacnak
- A Retro belépett a kereskedelmileg fontos célcsoportba, sales fronton konkurenciát jelentve a csomagos és központi értékesítés ellenére is.
- Igazából semmi jelentősége, mert a sales house-nál generálódik a bevétel, és hogy mennyit kap a működésre a Kft, nem oszt, nem szoroz.