zakopanendre írta: ↑2019.11.05. 10:50
Promenád írta:Már bocsássatok meg, de ha annyira nagy reklámértéke lett volna a Class FM-nek is, akkor az is működne a mai napig. Nem lett volna életszerű így a Music FM-nek sem ez. A hallgatottságot és kapcsolódási adatokat meg nem mutassátok meg. Azt hamisíthatnak, amit nem szégyellnek... jó pénzért, bármit.
Ha nem lenne hallgató, akkor miért működnek olyan rádiók, mint a Laza, a Cool FM meg a többi? Egyszerűen nem érné meg. Ki az aki tízezreket szór ki jogdíjra havonta 5 hallgatóra?
Azért sem értek veled egyet, mert egy webrádiót üzemeltetni bagó még egy kisközi FM-hez képest is - tehát pont egy Music FM kaliberű sztorinál ez az összeg elenyésző. Van havi 5 ezer hallgatód, az kb 10 ft/ hallgató kiadás.
Vannak akik kisközi FM-en hirdetnek a zéró és labilis vételkörzetben. Az mennyivel jobb döntés, mint online rádióban megjelenni? Az üzenet célba jutásának esélye és a fogyasztásra ösztönzés kb hasonló.
Csak azt tedd hozzá, hogy amíg egy internetes rádiónak fizetnie kell a zenékért attól függően, hogy mennyi hallgatóra van a szerver megcsinálva, addig egy kisközösséginek még mindig nem kell tudtommal, de a bejelentkezési kötelesség ugyanúgy fennáll.
Ezek a rádiók pusztán lelkesedésből tengődnek, ami a színvonalon is megjelentkezik és mielőtt ezt megcáfolnád közlöm veled, hogy a Lazán csak két ismerősöm ,,rádiózik" és ők sem igazán látják benne a pénzkereseti lehetőséget. Már rég nem éri meg az internetes rádiózás, ha nem vetted volna észre, hobbinak meg nem igazán olcsó. Az a ,,ötezer hallgatóra az a körülbelül 10 Ft" nem igazán fedi a valóságot. Ha te tényleg hivatalosan hozol létre egy internetes rádiót ennél azért jobban a zsebedbe kell nyúlnod közvetlenül vagy közvetetten, elég volt látnom a hódmezővásárhelyi Color Rádiónál. Javaslom a Civil Rádióval kapcsolatosan szóljunk hozzá, mert már eléggé elkanyarodtunk.