Ez egyáltalán nincs így, mivel egy mp3 netrádióról beszélünk.
A Danubius is az, a Juventus is, ahogy a BDPST Rock is.
2 track közt megszólal a station voice, hogy "ez itt a Danubius rádió", és ennyi.
Aki ért hozzá, van rá egy kevés pénze, 2p alatt összerakja.
Ehhez nem kell hűdenagy szakértelem.
Nincs 24 órás műsorszerkezet, amit fel kell építeni.
Szomszéd Pistike is meg tudná csinálni.
Semmi Karlo vagy Bárány féle szakértés nem kell hozzá.
Csak annyi, hogy tisztában legyél, hogy a névnek (jelen esetben Roxy) van e valami jelentése a múltból....
Igen, van.
Dance/handsup/club/house, plusz csipetnyi pop és rnb.
Erről szólt a Roxy.
Mindig is eltért a mainstream rádióktól.
Könyörgöm, még Roxy playlistek is vannak Spotin meg Deezeren, amit csak le kéne másolni
Amibe pl. Náksi vs. Brunner - Sunshine van behúzva, nem egy Minelli - Rampampam, érted.
Mintha egy Bank Dance Hall vagy E-Klub remember bulin Groove Coverage helyett a Despacito szólna.
Gondolom egy jól csengő, ismerős nevet akartak, ezzel tovább bővítve a hallgatótáborukat.
Nem egy koncepciót, egy régi brand visszahozását.
Csak a név miatt lesz pár száz/1-2ezer hallgató tuti.
Szóval végülis elérik, amit akarnak.
De ennyi erővel csináljanak egy
Radio Deejay-t is, és játszanak rajta Justin Biebert.
Kb. annyi értelme lesz, mint ennek most.