Látom már, hogy felelőtlen ígéretet tettem, a video stream hangját nem figyeltem.
Az továbbra is mono.
Ebből, és amit Norbi elmondott, két dolog következik:
Az egyik, hogy a DBX spórolt néhány száz forintot legyártott eszközönként azzal, hogy nem függetlenítette az XLR és a TRS (6.3-as JACK) kimeneteket, így ha az egyiken hibás bekötésből eredő túlterhelés (zárlat) van, a keletkező jelveszteség és/vagy jelváltozás megjelenik ugyanúgy a másikon is. Ezzel különösebben nem tudunk mit kezdeni, de nem is szükséges, inkább a hiba elhárítására érdemes koncentrálni.
És itt jön a második pont.
A video stream továbbra is mono, tehát feltételezhetően annak megtáplálásánál (vagy útközben valamiféle átalakításnál) lesz valami elkötve. Ha itt sikerül helyesen bekötni, akkor visszamehet a megtáplálása a DBX TRS kimenetére, és többé nem lesz vele probléma.
A mikrofonokkal kapcsolatban nem hiszem hogy érdemben tudnék hozzátenni bármit is, ennyire nincs vájtfülem
Azt látom, hogy mindhárom mikrofonnak van külön egy mikrofonproci betéve, így ha azok ugyanúgy, és megfelelően vannak konfigolva, akkor gyakorlatilag a célt sikerült elérni, miszerint nem lehet túlvezérlést okozni a keverő bemenetén kiabálással sem, illetve a kiegyenlített hangerőszintek miatt egyik mikrofonról sem lehet "leuralni" egy másikat.
Ha arra figyeltek, hogy a mikrofonprocik kimenetei egy kicsit (2-3dB bőséggel elegendő lehet) mindig legyenek nagyobb jelszinttel a keverőn, mint a zenés források, akkor a szöveg érthetősége is folyamatosan garantált.