bárcsak... mármint bárcsak végre ott tartanánk, hogy privatizálnák ezt a csődtömeget
sajnos akármennyire is szimpatikus számomra a vasút külön világa ez a cég.. nos ezt tudjátok
és amíg számolatlanul önti mr állambácsi a pénzt ne is várjunk semmit
kissé elfelejtették, hogy ez már nem az a rendszer ahol ha nem vigyorogsz a "hülyeutas" pofájába és nem beszélsz nyájasan, nem nyalod fel azt a retkes vagont, többet a büdös életben nem lesz utasod csak az, aki még hisz..akinek még így is praktikusabb ezt választani
nemmellesleg ha _minden_ érkező vonathoz késés volt kiírva nem feltünő, hogy talán valami baleset vagy műszaki hiba történt ami aztán talán pont véletlenül történhetett bárkinek a hibáján kívül is?
amugy kis apróság: érdekes módon az én vonatom, amivel reggelente megyek a hét 5 munkanapjából amikor közlekedik átlagosan 4napon nem képes menetrendszerint indulni. ezt a késést az váltja ki, hogy a járat innen indul. szerelvénymenetben érkezik (a világ legnagyobb faszsága! ha másnem hirdessék meg úgy,hogy csak az induló és a végállomáson áll meg, garantált, hogy a jelenlegi 0 utas helyett akadna minimum pár és az máris több, mint a 0) és legtöbb esetben csupán percekkel korábban a menetrendben szereplő (amúgy tájékoztató jellegű!) indulási időponthoz képest. namost mivel ebben az országban hiába vettünk a halbis kocsik mellé vezérlőket, hiába alakítottunk ki háromezres sziliket, amelyek elméletben képesek vezérlővel működni.. kitaláljátok? trakciótól bérelt v63as látható gyakran a vonat élén, ami mire körbejár konkrétan feljön a nap (minimum úgy 10perc szükséges egy körbejáráshoz)
no a lényeg az, hogy hiába indul jellemzően késve a vonat nemigazán hőbörgök. tekintve, hogy késő indulás esetén is tervezett érkezési időre gördülünk be a délibe :] (ezért is csinálnak laza menetrendet)
sok olyan dolog van, ami felületesen nézve furcsa, hihetetlen, hanyag, javítani való vagy rossz, vannak dolgok, amik megérnek kis odafigyelést