RADIOSITE Fórum

  • DIGI

 #6113  Szerző: Pasa
 2008.11.02. 22:56
jeek írta:"Polonia" (Polonia lengyelül világ)
Nem, az Lengyelország, de nem lengyelül. A világ lengyelül "swiat" (meg még több szláv nyelven is, pl. horvátul svet, szlovákul sviet).
 #6100  Szerző: rsite1
 2008.11.02. 21:26
mg írta:tragédia :mrgreen:
Nem, nem az, csak izé. Na. Igen. :mrgreen:
 #6095  Szerző: mg
 2008.11.02. 20:57
tragédia :mrgreen:
 #6089  Szerző: tomee87
 2008.11.02. 19:45
TV6 nálunk is TV 6, hogy basszák meg. De a pofámról leégne a bőr, ha emiatt is szólnék :mrgreen: Amúgy a UPC-nél (kábel) is rengeteg a pontatlan csatorna elnevezés pl. TVP Polonia: "Polonia" (Polonia lengyelül világ), The History Channel: "History" stb.
 #6087  Szerző: rsite1
 2008.11.02. 19:37
Azért ügyelhetnének kicsit jobban a csatornák neveire.
Elég gáz, hogy így szerepel pár csatorna:

TV2: TV 2
TV6: TV 6
TV Paprika: Paprika

Meg még egy csomó csatorna neve összevissza van, nem egységes....
 #6008  Szerző: LuciFerko
 2008.10.31. 22:19
tényleg nincs VH1 a digin, haver mondta :)
 #5998  Szerző: Zoshi
 2008.10.31. 20:34
mlaszlo írta:
Sz. írta:
mlaszlo írta:Vagy a Digi-nél nem számít az ÁSZF? :shock:
Hát nem...

(lásd: Hálózat TV esete)
Azért ez is érdekes, ha ez a upc-nél történt volna meg, már biztos, hogy több internetes oldal erről cikkezne.
De én az előfizetőket sem értem, a netboard fórumot olvasva egész jól tűrik a VH1 elvételét. Pedig hiába alacsony a havidíj, azért a szolgáltatónak is vannak kötelezettségei.
Nem csak ott. Ha bármelyik cég megcsinálná ezt kapna egy kis büntit. A Digi nem fél ettől? Áá van pénzünk majd kifizetjük a büntit úgy is alapján gondolkodnak?
 #5996  Szerző: Sz.
 2008.10.31. 20:13
Egyébként a VH1 volt az egyetlen csatorna a Digin, ahol a jó minőségű forrás (Hotbird, Viacom csomag) ellenére látványosan szar volt a csatorna képe. Most a tesztábrán nagyon jól látszik a szar tömörítés, olyan homályos, mintha valami Video CD lenne. Ellenben a hangja jó volt, olyan 192-224 körüli.
 #5995  Szerző: mlaszlo
 2008.10.31. 20:08
Sz. írta: Hát igen. Mindenesetre ha igazak a pletykák a T-Sattal kapcsolatban, akkor ideje lesz felkötni a gatyát a Digi itthoni leányvállalatának...
Amúgy az MTV Romania is kikerült...
Bárcsak a VIVA is menne, légyszilégysziii! :twisted:
Jó lenne ha igazak lennének az eddigi infók a T-Sattal kapcsolatban. Akkor lehetne egy ilyen csatornaelvételes húzása a upc-nek is, mert akkor könnyen le lehetne mondani :D
A VIVA a direct-ről is mehetne, de én a magyar MTV-ért sem ejtenék könnyeket :mrgreen:
 #5994  Szerző: Sz.
 2008.10.31. 20:06
mlaszlo írta:Azért ez is érdekes, ha ez a upc-nél történt volna meg, már biztos, hogy több internetes oldal erről cikkezne.
De én az előfizetőket sem értem, a netboard fórumot olvasva egész jól tűrik a VH1 elvételét. Pedig hiába alacsony a havidíj, azért a szolgáltatónak is vannak kötelezettségei.
Hát igen. Mindenesetre ha igazak a pletykák a T-Sattal kapcsolatban, akkor ideje lesz felkötni a gatyát a Diginek...
Amúgy az MTV Romania is kikerült, azt mondják pénzhiány miatt. Szerintem van benne valami.
Bárcsak a VIVA is menne, légyszilégysziii! :twisted:
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88

Friss témák

Impresszum

Szolgáltató:
42NET Marvin Cloud Kft.
1149 Budapest, Angol utca 34. 5/A
adószám: 25830079-2-42
cégjegyzékszám: 01-09-291494
e-mail cím: support@42netmedia.com
telefonszám: 1242
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

 

Felelős kiadó: 42NET Marvin Cloud Kft.
Lapigazgató: Mikos Ákos
Felelős szerkesztő: Huszár Dávid Norbert
Fórum adminisztrátorok: Kasza János, Keszei László
Webdesign és programozás: Christian Zanchetta
Host: 42NETMedia Kft.

E-mail: i n f o [@] r a d i o s i t e . h u

Felügyeleti szerv: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.