RADIOSITE Fórum

  • Retro Rádió

 #201223  Szerző: Beci45
 
Nem tudom mi a bajotok a Retro branddel. Én például (és szerintem vannak ezzel egy páran) szeretem a valódi oldiest, a rendes retrot amihez a mostani Retro rádiónak már semmi köze. Azzal egyet értek, hogy az ilyesminek semmi keresnivalója országos frekiken, mivel egy kisebb igényt fed le. Node a mostani arculatnak ugyanúgy semmi értelme, úgy ahogy van katyvasz. Azt pedig végképp nem értem, hogy még is mi értelme van a Best FM-nek? A Retro és a Best zenei kínálatai szinte fedik egymást. Kéne egy Best&mostani “Retro” keverék országosra, és egy valódi oldies a Best frekvenciáira. Ezt miért olyan nehéz megcsinálni?
 #201222  Szerző: kondalyuk
 
shadoe írta: 2023.12.05. 23:33 Vasárnapi playlist alapján olyan előadók szóltak, mint Mika, Szirota Jennifer, Blake Shelton, Gotye vagy Wolf Kati.
Ezek hol a fenébe retro előadók??? Az "igazi mai slágerek" csodarádióján ennél két-háromszor régebbi zenék mennek!
Pontosan ezért katyvasz. Szerintem még a Classic Hits formátumot sem lehet teljesen ráhúzni, túl sok a vadhajtás.
p0tyi írta: 2023.12.05. 22:09 Én megvenném a Sláger Rádió nevet inkább, vagy a Danubiust, Class FM-et.

Nem játék egy ekkora hálózat, nem lehet a véletlenre bízni. A soroltak mindegyike a mai napig erős, pozitív márkanév. Ha nulláról építenék, az rosszabb lenne, mint a kiinduló állapot.
Azt hittem Tiszttartó első dolga lesz kukázni a brandet, de nem így történt. A Sláger nem tudom mennyire reális, de a többi mind működne.
 #201221  Szerző: shadoe
 
kondalyuk írta: 2023.12.05. 21:35
+1. Nagyon jól összefoglaltad.
El kéne engedni az egész brand-et on és off-air arculattal együtt. Nem tudom melyik "okos" döntéshozó ragaszkodik a Retro névhez, de ez így egy katyvasz.
Vasárnapi playlist alapján olyan előadók szóltak, mint Mika, Szirota Jennifer, Blake Shelton, Gotye vagy Wolf Kati.
Ezek hol a fenébe retro előadók??? Az "igazi mai slágerek" csodarádióján ennél két-háromszor régebbi zenék mennek!
 #201220  Szerző: p0tyi
 
Én megvenném a Sláger Rádió nevet inkább, vagy a Danubiust, Class FM-et.

Nem játék egy ekkora hálózat, nem lehet a véletlenre bízni. A soroltak mindegyike a mai napig erős, pozitív márkanév. Ha nulláról építenék, az rosszabb lenne, mint a kiinduló állapot.
 #201218  Szerző: Lorenzo18
 
kondalyuk írta: 2023.12.05. 21:35
p0tyi írta: 2023.12.03. 11:09 Nos, a Retro szerintem zenei fronton egész jól össze lett rakva (a minden órában ugyanolyan clockról, meg az esti magyar zenei gettótól most tekintsünk el), de a brand nagyon gáz. Az évek során legfeljebb annyi történt, hogy a szlogenből kikerült egy szó, minden más erősen megkopott. Ugyanaz a 60-as, 70-es évekre hajazó vizuális arculat, illetve a még Sivák által gyártott kickoff van, és egyik se passzol már a rádió tartalmaihoz. Talán már a név sem. Bochkor ugyanúgy nőket aláz reggelente és ezen heherésznek nap mint nap.

Értem én, hogy ez az 1,8 milliós üvegplafon szipi-szupi, de egy valódi versenyhelyzetet valóban nem élne túl ez a rádió. A Rádió 1 igen, ez nem.
+1. Nagyon jól összefoglaltad.
El kéne engedni az egész brand-et on és off-air arculattal együtt. Nem tudom melyik "okos" döntéshozó ragaszkodik a Retro névhez, de ez így egy katyvasz.

Ha itt tartunk, a Pop FM mint név nem jöhetne szóba vagy egy teljesen új brand/ újra pozícionálás. Mert ha jól emlékszem 2018ban ezzel a névvel pályáztak. :oops:
 #201217  Szerző: kondalyuk
 
p0tyi írta: 2023.12.03. 11:09 Nos, a Retro szerintem zenei fronton egész jól össze lett rakva (a minden órában ugyanolyan clockról, meg az esti magyar zenei gettótól most tekintsünk el), de a brand nagyon gáz. Az évek során legfeljebb annyi történt, hogy a szlogenből kikerült egy szó, minden más erősen megkopott. Ugyanaz a 60-as, 70-es évekre hajazó vizuális arculat, illetve a még Sivák által gyártott kickoff van, és egyik se passzol már a rádió tartalmaihoz. Talán már a név sem. Bochkor ugyanúgy nőket aláz reggelente és ezen heherésznek nap mint nap.

Értem én, hogy ez az 1,8 milliós üvegplafon szipi-szupi, de egy valódi versenyhelyzetet valóban nem élne túl ez a rádió. A Rádió 1 igen, ez nem.
+1. Nagyon jól összefoglaltad.
El kéne engedni az egész brand-et on és off-air arculattal együtt. Nem tudom melyik "okos" döntéshozó ragaszkodik a Retro névhez, de ez így egy katyvasz.
 #201195  Szerző: p0tyi
 
Nos, a Retro szerintem zenei fronton egész jól össze lett rakva (a minden órában ugyanolyan clockról, meg az esti magyar zenei gettótól most tekintsünk el), de a brand nagyon gáz. Az évek során legfeljebb annyi történt, hogy a szlogenből kikerült egy szó, minden más erősen megkopott. Ugyanaz a 60-as, 70-es évekre hajazó vizuális arculat, illetve a még Sivák által gyártott kickoff van, és egyik se passzol már a rádió tartalmaihoz. Talán már a név sem. Bochkor ugyanúgy nőket aláz reggelente és ezen heherésznek nap mint nap.

Értem én, hogy ez az 1,8 milliós üvegplafon szipi-szupi, de egy valódi versenyhelyzetet valóban nem élne túl ez a rádió. A Rádió 1 igen, ez nem.
 #201193  Szerző: asr27
 
troll írta: 2023.12.02. 23:20
noartist írta: 2023.12.01. 16:40 Bocsánat mindenkitől, de a hegyaljás, tömeggyártott rádiókat már pont ezzel az igénytelenséggel lehet a legjobban jellemezni.

Igen. Olyan nagy az igénytelenség azoknál a hegyaljás rádióknál, hogy nem hallgatja őket a kutya sem. Nincs egy fikarcnyi hallgatójuk, egy értékelhető hallgatottsági görbéjük. Egyiknek se. Pfejjj.

(Irónia... amit persze az Asr és az Árnyék félék nem fognak megérteni, mert éppen (1.) bélyeget nyalogatnak egy dace rádió mellett, vagy (2.) kockás füzetbe irogatják ki más rádiók playlistjét, hogy ide bemásolják azt.)

És ne jöjjünk a tipikus "nincs konkurencia persze, hogy hallgatja mindenki" baromsággal. Petőfi? Országos? Igénytelen? Döntse el mindenki maga. De hallgatója már nincs.
Leszállnál rólam, te idióta?
Akkor sincs konkurencia és a teljes magyar rádiós kínálat egy okádék. Mind! Egytől egyig! Te pedig egy igénytelen senki vagy, ha szerinted a magyar rádiók közül bármelyik jó.
Hallgasd csak őket a nap 24 órájában, én egyiket se fogom, számomra az igényesség nem itt kezdődik. :vomit:
 #201192  Szerző: kondalyuk
 
p0tyi írta: 2023.12.01. 14:00 "A műsorszám termékmegjelenítést tartalm... azott!"

Szótagszám szerint számolnak el a station voice-al és így volt olcsóbb? Vagy mi a magyarázat, miért kellett a "műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz" felhívás végéről levágni, hogy "az" és hozzátoldani frankenstein módszerrel, hogy "azott"? Miért nem lehetett külön, egyben felvenni?

Ez a kínzó, költői kérdésem. Sugalmazván, hogy ideje lenne egy rendes arculat frissítésnek, sőt, rebrandingnek. A logo és egyes bedek még mindig a 60-as, 70-es évek, ma már inkább oldiesnak számító világát idézik.
Még a régebbi, Vass Gábor által felmondott korhatároknál a 16-os felhívásból lett kivágva a 6-os korhatár felhívás. Egy átlaghallgatónak is feltűnt milyen tákolmány.
 #201189  Szerző: troll
 
noartist írta: 2023.12.01. 16:40 Bocsánat mindenkitől, de a hegyaljás, tömeggyártott rádiókat már pont ezzel az igénytelenséggel lehet a legjobban jellemezni.

Igen. Olyan nagy az igénytelenség azoknál a hegyaljás rádióknál, hogy nem hallgatja őket a kutya sem. Nincs egy fikarcnyi hallgatójuk, egy értékelhető hallgatottsági görbéjük. Egyiknek se. Pfejjj.

(Irónia... amit persze az Asr és az Árnyék félék nem fognak megérteni, mert éppen (1.) bélyeget nyalogatnak egy dace rádió mellett, vagy (2.) kockás füzetbe irogatják ki más rádiók playlistjét, hogy ide bemásolják azt.)

És ne jöjjünk a tipikus "nincs konkurencia persze, hogy hallgatja mindenki" baromsággal. Petőfi? Országos? Igénytelen? Döntse el mindenki maga. De hallgatója már nincs.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 210