Hát, úgy tűnik, akkor nincs megoldás.
Mindenesetre bedobom ezt itt: www.brandsupport.de
Majd ők, ha más nem...

Mindenesetre bedobom ezt itt: www.brandsupport.de
Majd ők, ha más nem...
Jelenleg az itthoni rádiós piacon Fly az egyetlen szakember, a többi mind kártékony.Beci45 írta: ↑2021.02.12. 12:38Sziasztok! Új vagyok itt, a rádiózás terén pedig laikus, ezért előre is elnézést kérek, ha teknikai szempontból valami nagyobb marhaságot írnék. Már régóta érdekel a rádiózás, hatalmas Rádió 1 fan voltam annak idején egy 10-14 éve. Mióta van Retro, nagyon megkedveltem a régi idők zenéit is és az egyik kedvenc rádióm lett. Mikor márciusban eltávolították Fly-t, nagyon megijedtem. Sivák nekem sosem volt szimpatikus. A "finomhangolások", mint ahogy fogalmaztak eleinte pozitívak voltak, és jó irányba vitték a rádiót. Nagyon tetszett a visszaemlékezős zenei szignál, mikor Vass minden korszakhoz mondott egy mondatot. Aztán jött a top 1000, és mindent elcsesztek. Azóta nincs arculat, egy katyvasz az egész. Hallottam már Amy Macdonald- This Is The Life című zenéjét tudtommal 2007-ből, nem is egyszer. Számomra felfoghatatlan mért pont Sivákot sikerült idehozni. Fly sokkal sikeresebb volt, jobb és szimpatikusabb. Ilyen katyvaszt csak is Sivák tud csinálniElüldözte Klamancseket, aki a legjobb és legszimbolikusabb retro műsort vezette(mellesleg előle én is elfutnék jó messzire). Olyan zenéket hozott be, amik nagyon nem illenek a rádió arculatába. Ráerőltette Bochiékat a hallgatókra és folyamatosan cserélgeti a szignálokat.
Beszélgetnek egy adott témáról, és ha közben elhangzik egy poén, nyilván röhögnek, ahogy az emberek amúgy is szoktak, nem csak a rádióban. Nem egy közszolgálati rádiós riportműsor, hanem, vidám, szórakoztató reggeli show. Van mindig egy téma, amiről BESZÉLGETNEK. Nem értem, honnan jön ez mindig, hogy végig röhögnek. Talán meg kéne egyszer hallgatni egy ilyen műsort, mielőtt aszságokat írsz.
Ezzel az a probléma, hogy ezeknek a rádióknak a legfontosabb alappillérük a helyi jelleg, ezért a hálózatba kapcsolás biztosan hallgatóvesztéssel járna, kérdés, hogy milyen mértékűvel. Egyébként a debreceni Best-en csak a műsorvezetés idejét csökkentették (nyilván pénzügyi megfontolásból), de egyébként minden műsor élő, tehát ez még bőven a megengedhető szinten belül van. A másik kettőnél nem tudom, hogy milyen változások történtek, de egy bizonyos szint alatt már tényleg nem érdemes a helyi stúdiót fenntartani.