Nagy lehet a szar, ha PR cikkben keresnek hirdetőket.
" Újra megfelelő szintre emelnénk a vidéki rádiókat és vonzó életpályamodellt szeretnénk kínálni a fiataloknak. Új hangokat és arcokat keresünk. Az egyik legfontosabb feladatunk a megfelelő tartalom előállítása adásban és adáson kívül is. A kereskedelmi bevételek optimalizálása mellett a brandépítésre is odafigyelünk. A rádióinkban erősítjük a reggeli sáv utáni életet és a hallgatók erőteljesebb bevonásával, valamint folyamatos promóciókkal érjük el, hogy erős érzelmi kötelék alakuljon ki a rádiók és a rádióhallgatók között."
[...]
"A Rádió 1 és a Retro rádió megújulásának részeként változott, finomhangoláson esett át a programing és a zenei kínálat is. A változások menedzselését Sivák Péter programigazgató vezeti, aki az elmúlt hónapokban olyan ismert, népszerű műsorvezetőkkel bővítette a Retro Rádió csapatát, mint Bochkor Gábor, Lovász László vagy Abaházi Csaba. A Retro új reggeli műsorától, a Bochkortól a hallgatottság növekedését várja a vezetőség, ahogyan a Rádió 1-et érintő programváltozásoktól is, amelyek több hónapja zajlanak. Ez az új irány egyébként a visszajelzések és a Kantar-Hoffman legutóbbi felmérése szerint is jó döntésnek bizonyult. A teljes lakosságban a reggeli sáv és a Balázsék népszerűsége töretlen, és már teljes napban is harmadik hónapja stabilan egymillió fő felett van a hallgatók száma a Rádió 1-nél."
Nagyon kiváncsi leszek, hogy ez valóban így lesz e hosszútávon, illetve ha a Retro és a Rádió 1 esetében ez bejön, mennyire fogja megváltoztatni a Best FM-et.
A teljes cikk itt olvasható: http://kreativ.hu/kreativ_online/cikk/n ... o_radional