Kötözködő vagyok, de a média magában többes szám, ha ragozni akarjuk, akkor médiumok
A 3. műsoron régen volt könnyűzene és sok egyéb program is, mire tisztán komolyzenét és "magaskultúrát" sugárzott, addigra már a Petőfi is elérhető volt sztereóban. A Poptarisznyán kívül voltak más fiatalokhoz szóló és könnyűzenét adó műsorok is, többek közt a kívánságműsor, a Vasárnapi koktél, az Ötödik sebesség ésatöbbi. Azért figyeltek arra is, hogy ne vigye el Luxemburg, meg Cseke László az ifjúság teljes figyelmét, nem voltak hülyék
Másrészt annyira nem is vagyok biztos abban, hogy teljesen a Bartók "arisztokratikus" hozzáállása felelős az alacsony hallgatottságért, hanem szerepet játszik a hallgatók elutasító hozzáállása is, hogy meg se próbálják egy percig se hallgatni, mert biztos csak szar lehet. Két éve haverokkal végigpörögtünk egy éjszakát Zamárdiban, reggel már fájt a fejünk mindentől, benyomtam az autóban a Bartókot, először néztek, hogy hülye vagyok, aztán meg már az volt, hogy el ne kapcsoljam, mert teljesen jó azóta is szokták hallgatni
A 3. műsoron régen volt könnyűzene és sok egyéb program is, mire tisztán komolyzenét és "magaskultúrát" sugárzott, addigra már a Petőfi is elérhető volt sztereóban. A Poptarisznyán kívül voltak más fiatalokhoz szóló és könnyűzenét adó műsorok is, többek közt a kívánságműsor, a Vasárnapi koktél, az Ötödik sebesség ésatöbbi. Azért figyeltek arra is, hogy ne vigye el Luxemburg, meg Cseke László az ifjúság teljes figyelmét, nem voltak hülyék
Másrészt annyira nem is vagyok biztos abban, hogy teljesen a Bartók "arisztokratikus" hozzáállása felelős az alacsony hallgatottságért, hanem szerepet játszik a hallgatók elutasító hozzáállása is, hogy meg se próbálják egy percig se hallgatni, mert biztos csak szar lehet. Két éve haverokkal végigpörögtünk egy éjszakát Zamárdiban, reggel már fájt a fejünk mindentől, benyomtam az autóban a Bartókot, először néztek, hogy hülye vagyok, aztán meg már az volt, hogy el ne kapcsoljam, mert teljesen jó azóta is szokták hallgatni