RADIOSITE Fórum

  • Radio Face

 #62424  Szerző: Johnny
 
Képbe vagytok, hogy ez egy közszolgálati frekvencia?
35% magyar zene aránnyal? stb
 #62422  Szerző: Butters
 
steve írta:
sokie írta:Esküszöm, hogy ezerszer jobb, mint a Rise, jó zenék, nincs reklám, és semmitmondó szövegelés. :) Ez már kellett ez a váltás :)
És ezerszer változatosabb. Nekem is tetszik.
Ne legyetek már ennyire naivak. Majd ha nem tesztadás lesz ugyanúgy jönni fognak a reklámok, hírek, konfok, mert a vállalás ezen a frekin nem változott. És azt szerintem senki sem hiszi el, hogy a háttérben álló "vállalkozók" majd hagyják, hogy szerelemrádió legyen. Nekik is a profit lesz a lényeg. Lesz majd sok Zóna taxi meg hajógyári birodalom reklám. Ezen a téren nem lesz különbség a Rise-hoz képest. Aki pedig kicsit is ismeri a háttérben megbúvó emberek költségkímélő elméleteit, azok tudják, hogy nem lesz ez sem kánaán. Arról ne is beszéljünk, hogy mekkora biznisz volt egy olyan frekin átvenni a hatalmat, ami jövőre lejár...
 #62418  Szerző: LuciFerko
 
de minőségileg nagyon gagyi a dolog :punch:
 #62417  Szerző: markfelt
 
Egy korábbi cikk:

Social radio a láthatáron

Június 7-én megjelent a semmiből a OneMusic. Az internetes rádió üzemeltetője, Magonyi László az adót körülvevő teljes interaktivitás miatt social radióként definiálja az általa megálmodott, csak online elérhető csatornát. Az első nap több mint ötezer hallgatója (egyidejűleg 900 fő) volt a műsoroknak, ezren csatlakoztak a Facebook rajongói oldalon, futótűzként terjedt az iWiW-en és a myVIP-en, a közös Skype-chatoldalon 12 ezer bejegyzés született, miközben 22 lemezlovas szórakoztatta a hallgatókat.

Magonyi László szerint az internetet aktívan használó usernek nincs szüksége előre szerkesztett hírekre, unalmas, szerkesztők által összeállított műsorokra, amelyekben a műsorvezetők előre kinyomtatott kérdéseket olvasnak fel. Ebben a rádióban a műsorgazdák teljesen szabadon alakíthatják a témát, egyetlenegy kitétellel: aktívan be kell vonniuk a közönséget is a programba. Ez az interaktivitás dinamizmust és sokszínűséget biztosít gyakorlatilag minden adásnak. „A legfelkapottabb témákat a Twitteren követjük – mondja Magonyi László –, beépítjük a műsorba, a hallgatók pedig nézhetnek is minket, weboldalunkon ugyanis élőkamerás képet közvetítünk.”

Hogy mennyire lesznek vevők az internetezők a rádióra, az a közeljövőben fog kiderülni. A csatorna üzleti modelljére vonatkozóan is tettünk fel kérdéseket, azokra azonban nem kaptunk választ.

http://www.mediapiac.com/digitalis-lap/ ... dioig/683/
 #62415  Szerző: Volvos
 
Zenei stílusát tekintve nincs olyan "bogyós" mint a Rise, de pár zene (pár óra tesztadás) után még kár véleményt formálni egy rádióról. Sztem.
 #62414  Szerző: LuciFerko
 
ennyi erővel egy bizonyos mezőföldi rádiót is kitehettek volna :sealed:
 #62413  Szerző: Snake
 
Ez 1 működő netrádió? BORZASZTÓ! Keverések 0? Gratulálok h magyarországon ilyen mehet az éterbe!
 #62410  Szerző: steve
 
csokie írta:Esküszöm, hogy ezerszer jobb, mint a Rise, jó zenék, nincs reklám, és semmitmondó szövegelés. :) Ez már kellett ez a váltás :)
És ezerszer változatosabb. Nekem is tetszik.
 #62409  Szerző: steve
 
Én azon gondolkodom, lesz-e ebbe a rádióba átigazolás Roxysok részéről? Ugyanis annak is vége hamarosan, munkahelyre meg szükség van.
 #62408  Szerző: csokie
 
Esküszöm, hogy ezerszer jobb, mint a Rise, jó zenék, nincs reklám, és semmitmondó szövegelés. :) Ez már kellett ez a váltás :)
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 174