chromsix írta:Még így is kevesebbe kerül mintha egy hónapos reklámkampányt vezetnének le valamelyik nagy tévécsatornán. Aztán ha vége lesz minden műszaki eszközt el is lehet adni, tehát nem megéri? És még a reklámértékéről nem is beszéltem.
Mivel állítólag fizetést kapnak az ott dolgozók és a technika gondolom bérelt, a költség annyira nem kicsi. A reklám kampányon látszik hogy nem tesznek bele pénzt. Ha underground elektronyos zenei rádió, akkor erősen behatárólt a hallgatói réteg, bár sokan vannak akik azért is hallgathatják, feltételes módban, mert már más adókkal, tele a hócipőjük. Ellenben ha a dj szettek között egyszercsak megszólaló, nem átgondolt, nyelvtanilag és tartalmilag kifogásolható mondatok hangoznak el, akkor a kevés is csökken. Mind e mellett, másodlagos bevétel is van, a bulikkal. Amiknek a közvetítése is szabályzott, de nem biztos hogy betartják. Szerintem, hasra... 10 millióból röhögve megáll a dolog. 10 millióért televíziós burn promó nem sok lenne, bár ez csak Budapest. Ellenben felmérhetik, hogy van e igény az elképzelésre, amiről állítom, csak egy játszadozás. Azt jóslom, hogy az elején nagy figyelmet kapnak, hibát követnek el párszor, véteni is fognak a törvényben meghatározottnak, talán szándékosan is. Szerintem nem rádiós megközelítéssel készülnek a műsorok, tehát új hatása lehet. Kérdés, hogy meg találják e az egyensúlyt. Ha igen, vanm benne ráció. Ha nem akkor is megérte a fenntartóknak. Szóval hajrá!