Oldal: 1 / 2

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2019.02.11. 20:22
Szerző: Wolfman

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2017.04.06. 21:48
Szerző: markfelt
Vagy csak törekszik a tulajdonos az egyensúlyra.

Spéder is a keményen ballib Index mellett fenntartotta az enyhén kormánypárti InfoRádiót, és Vajnának is ott a jócskán kormánykritikusnak mondható Rádió 1, meg bizonyos TV2-es műsorok (pl. I/I). Könnyen lehet, hogy a NWM-nak is ez a célja a VS.hu-val, mert pl. az Orbán utáni időkben is szeretnének működni majd.

Az remélem mindenkinek megvan, hogy a maximálisan kiegyensúlyozott, mondhatni elfogulatlan politikai-közéleti sajtó nem működőképes.

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2017.04.06. 21:04
Szerző: Wolfman
noartist írta:Nekem olyan fura ez a portál. Hiába van kormánypárti kézben (abban van? nem ugyanaz a tulajdonosa, mint az Origo.hu-nak?), valahogy ezen sosem találkoztam még kormánypárti hirdetéssel, vagy bármilyen ellenzéki politikus lejáratásával. Kvázi kiegyensúlyozott- bár tény, hogy a CEU-s sztorival nem foglalkoznak mélyrehatóan, de nem Sorosoznak, pláne nem védik a tervezetet- sőt, a kritikus hangokat is beleteszik a cikkek címébe, ami az Origónak nem szokása, ugye.
A másik tény viszont az, hogy a botrány és a felmondások után kicsit ki van halva, és olyan, mintha csak lélegeztetőn lenne.
Mi lehet ennek az oka?
Lehet, hogy az Origo mellett már nem volt értelme teljes gázzal működtetni.
A legutolsó információ az, hogy gyakornokoknak tartják fenn a portált: http://nol.hu/belfold/indul-az-unikorni ... es-1625219

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2017.04.06. 18:14
Szerző: altermanus
jah... az utolsó infóm a lenti hozzászólásom volt... ezt nem tudtam

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2017.04.06. 16:31
Szerző: noartist
altermanus írta:elméletileg matolcsy rokona pénzelte a portált... mondjuk nincs kormánypárt oldalán... inkább csendben van mind két részről (szerintem)
Az Origo Zrt. a kiadó.

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2017.04.06. 15:25
Szerző: altermanus
elméletileg matolcsy rokona pénzelte a portált... mondjuk nincs kormánypárt oldalán... inkább csendben van mind két részről (szerintem)

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2017.04.06. 10:15
Szerző: noartist
Nekem olyan fura ez a portál. Hiába van kormánypárti kézben (abban van? nem ugyanaz a tulajdonosa, mint az Origo.hu-nak?), valahogy ezen sosem találkoztam még kormánypárti hirdetéssel, vagy bármilyen ellenzéki politikus lejáratásával. Kvázi kiegyensúlyozott- bár tény, hogy a CEU-s sztorival nem foglalkoznak mélyrehatóan, de nem Sorosoznak, pláne nem védik a tervezetet- sőt, a kritikus hangokat is beleteszik a cikkek címébe, ami az Origónak nem szokása, ugye.
A másik tény viszont az, hogy a botrány és a felmondások után kicsit ki van halva, és olyan, mintha csak lélegeztetőn lenne.
Mi lehet ennek az oka?

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2016.11.28. 21:40
Szerző: asr27
altermanus írta:
most a hír TV belföldi híreit akartad linkelni, vagy valami cikket? :ayfkm:
Cikket, amit azóta vagy töröltek, vagy megváltoztatták az elérési útvonalat.
De, tömören itt van:
https://nemzeti.net/elszolta-magat-mato ... 52014.html

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2016.11.28. 20:09
Szerző: altermanus
most a hír TV belföldi híreit akartad linkelni, vagy valami cikket? :ayfkm:

Re: VS.hu

HozzászólásElküldve:2016.11.28. 16:14
Szerző: asr27