RADIOSITE Fórum

  • T-Home

 #124104  Szerző: frekivadasz
 2013.11.27. 21:47
Az ADSL teljesen más technológia, de nem is a 'vonal' minőségével van baj. A jelszintek lefelé irányban ( -4 és -6,5dBmV között), felfelé 48,8dBmV, és a jel/zaj viszony (37 és 39 dB között) is megfelelő, még ha nem is ideális, nem RF probléma. Valamiért itt nincs engedélyezve az upstream channel bonding, elképzelhető, hogy ha mind a négy csatorna lenne használva, nem jelentkezne a hiba. Több helyen is néztem Telekomos kábelnetet, és mindenhol használatban van már mind a négy feltöltési csatorna. Sajnos ezzel kapcsolatban lényeges infót nem tudtam kihúzni a szakikból, pedig rá is kérdeztem.
 #124103  Szerző: LuciFerko
 2013.11.27. 21:40
Kéne nekem is rendes, IPTV támogatású DSL modem, mert ez a Pirelli amit a t adott egy nagy :wailing:
 #124101  Szerző: asimov
 2013.11.27. 21:15
Pontosan ugyanez a probléma áll fenn nálam is. (5MB / 0,5MB ADSL)
Rossz a telefonvonalam minősége, nálam ez a baj oka.
Sok szolgáltatói modempróba után egy saját beszerezésű DSL-321B modem oldotta meg a gondokat. Ezzel betonstabil 5MB/s van (pár hetente csak megszokásból indítom újra, amúgy nem kell foglalkozni vele) de magasabb csomag esélytelen még ezzel is, mert a vonalam ennyit tud.
frekivadasz írta:...A hibajelenség az, hogy kb. 5Mbit/s feltöltés felett (de ez napszak-, azaz gondolom terhelésfüggő) a modem rendszertelen időközönként (1-5 percenként) újraindul. Most éppen a hetedik(!) modem van nálam, ahogy említettem összesen 3 fajtából...
 #124099  Szerző: NyokeeZsoltTinKA
 2013.11.27. 20:57
frekivadasz írta:...A hibajelenség az, hogy kb. 5Mbit/s feltöltés felett (de ez napszak-, azaz gondolom terhelésfüggő) a modem rendszertelen időközönként (1-5 percenként) újraindul. Most éppen a hetedik(!) modem van nálam, ahogy említettem összesen 3 fajtából...
Én ugyanezt a jelenséget ADSL-en tapasztaltam, kábelmodemen soha.
mlaszlo írta:Területfüggő, mert az M7-es felőli részeken elég sok a panasz rájuk, a szomszédunk is elég sokat panaszkodik rá, hogy megszakad a kapcsolat, illetve időnként annyira belassul, hogy netes oldalakat is alig hoz be, míg nálunk az ADSL-lel nincs probléma, de van ahol meg azzal van gond.
Én pont olyan területen vagyok, ahol az ADSL volt a probléma. (Pedig a T-Home-os telephely mögött lakom.) Naívan azt hittem, hogy ha invitel-re váltok, megoldódik, de a hiba maradt.
 #124089  Szerző: mlaszlo
 2013.11.27. 06:58
NyokeeZsoltTinKA írta: Nekem T-Home kábelnetnél (coax hálózat) csak pozitív tapasztalatom volt Érden.
Területfüggő, mert az M7-es felőli részeken elég sok a panasz rájuk, a szomszédunk is elég sokat panaszkodik rá, hogy megszakad a kapcsolat, illetve időnként annyira belassul, hogy netes oldalakat is alig hoz be, míg nálunk az ADSL-lel nincs probléma, de van ahol meg azzal van gond.
 #124071  Szerző: frekivadasz
 2013.11.26. 21:05
No, akkor hadd panaszkodjak picit a Telekom kábelnet szolgáltatására, hátha tapasztaltatok ilyet, esetleg van ötletetek a megoldásra. Már egy éve és egy hónapja be van kötve a szolgáltatás, és a hibajelenség azóta is ugyanaz. Négyszer jelentettem már be a hibát, két különböző ember is volt kint, mindig modemcsere, 3 különböző fajta is járt nálam, de a hiba mindig pontosan ugyanaz, és megismételhető bármikor. A kiérkező szakemberek értesítették a hibáról a felsőbb köröket, de mindig egy olyan válasz érkezett SMS-ben, hogy hibát nem találtak, és ha gondom van, vegyem igénybe az akármilyen szuperszerviz szolgáltatásukat (anyád).
Mivel távolról is szeretek interakcióban lenni az otthoni dolgokkal, fontos a feltöltés is, ezért a legnagyobb csomagot voltam kénytelen megrendelni (120/10Mbit/s). A hibajelenség az, hogy kb. 5Mbit/s feltöltés felett (de ez napszak-, azaz gondolom terhelésfüggő) a modem rendszertelen időközönként (1-5 percenként) újraindul. Most éppen a hetedik(!) modem van nálam, ahogy említettem összesen 3 fajtából. Időközben az is kiderült, hogy nem egyedüli jelenség, egy közeli iskolában is pontosan ezzel szívnak. Elhiszem, hogy nem 20 forint egy CMTS csere, de tényleg így le lehet pattintani az ügyfelet hazugsággal a hiba megoldása nélkül?
 #124058  Szerző: NyokeeZsoltTinKA
 2013.11.26. 17:52
Attis írta:Úgy néz ki, szolgáltatót kell(ene) váltanom.
Internetnél pedig csak a T-Home esetleg B-Tel jöhet szóba. Viszont elriaszt, hogy sok fórumon azt olvasom, hogy a vidéki (mármint falusi :) ) hálózatuk nem épp megbízható és baromi lassú. A jelenlegi szolgáltatómnál megbízható a net, csak sajnos drága a szolgáltatásuk.
Szóval várom a véleményeteket, megfigyeléseiteket, javaslataitokat. Előre is köszi! ;)
Nekem T-Home kábelnetnél (coax hálózat) csak pozitív tapasztalatom volt Érden. Az időnkénti véletlenszerű pár órás (éjszakai) karbantartásokat leszámítva megbízható, stabil. 25 Mbit-es csomagra voltam előfizetve, de jött vagy 32 Mbit a valóságban. Teszteltem: torrent mellett egyszerre ment netrádió, nettv akadás mentesen, plusz youtube, és közben mindenféle böngészés gyors (több gépen osztva).
Az egy hónapig élő Radio BRO netes adását is végig tudtam rögzíteni. Csak kb. 4-5 óra maradt ki egy éjszakai karbantartás miatt az egészből.
Nekem ez került digitális kábeltv-vel, és telefonnal együtt 8000-be havonta. Sajnos tartozás miatt kikapcsolták. Azóta is ezt sírom vissza, mert most a mobilnettel szenvedek, ami viszont pocsék náluk.
Most nem tudom, milyen csomagokat ajánlanak, de érdemes körbenézni.

B-Tel-lel nincs tapasztalatom.
 #123859  Szerző: Attis
 2013.11.20. 02:49
Úgy néz ki, szolgáltatót kell(ene) váltanom.
Internetnél pedig csak a T-Home esetleg B-Tel jöhet szóba. Viszont elriaszt, hogy sok fórumon azt olvasom, hogy a vidéki (mármint falusi :) ) hálózatuk nem épp megbízható és baromi lassú. A jelenlegi szolgáltatómnál megbízható a net, csak sajnos drága a szolgáltatásuk.
Szóval várom a véleményeteket, megfigyeléseiteket, javaslataitokat. Előre is köszi! ;)
 #111218  Szerző: Csongii
 2013.02.21. 16:41
Meglepődtünk kicsit. 1-2 napja érkezett meg a januári számla. Voltak problémáink a telefonvonallal, ami nem csak a telefonálásban okozott galibát, de az internet is valamiért fele akkora sebességgel döcögött, mint amúgy kellett volna neki.
A poén az volt, hogy fel sem tudtuk hívni őket a vonalason, mert mindig akkor neki állt hülyéskedni a vonal és olyat produkált, mintha 2 vonalunk lenne egyszerre. Na de aztán egyszer elkapta anyám jó időben és szólt nekik, hogy gáz van, jó lenne ha elhárítanák. Nem kapkodtak nagyon, de aztán Január közepére kb jó lett. Most jött a számla ugye és összesen 800 ft-t kell fizetnünk, levontak majd 2000 ft-t a javítás csúszása miatt. Ez is valami. :)
 #110138  Szerző: frekivadasz
 2013.01.27. 17:51
A T-nél se idegbetegek dolgoznak: 3 hónappal a bekötés után már meg is érkezett a szerződés.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Friss témák

Impresszum

Szolgáltató:
42NET Marvin Cloud Kft.
1149 Budapest, Angol utca 34. 5/A
adószám: 25830079-2-42
cégjegyzékszám: 01-09-291494
e-mail cím: support@42netmedia.com
telefonszám: 1242
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

 

Felelős kiadó: 42NET Marvin Cloud Kft.
Lapigazgató: Mikos Ákos
Felelős szerkesztő: Huszár Dávid Norbert
Fórum adminisztrátorok: Kasza János, Keszei László
Webdesign és programozás: Christian Zanchetta
Host: 42NETMedia Kft.

E-mail: i n f o [@] r a d i o s i t e . h u

Felügyeleti szerv: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.