• VS.hu

 #166763  Szerző: markfelt
 2017.04.06. 21:48
Vagy csak törekszik a tulajdonos az egyensúlyra.

Spéder is a keményen ballib Index mellett fenntartotta az enyhén kormánypárti InfoRádiót, és Vajnának is ott a jócskán kormánykritikusnak mondható Rádió 1, meg bizonyos TV2-es műsorok (pl. I/I). Könnyen lehet, hogy a NWM-nak is ez a célja a VS.hu-val, mert pl. az Orbán utáni időkben is szeretnének működni majd.

Az remélem mindenkinek megvan, hogy a maximálisan kiegyensúlyozott, mondhatni elfogulatlan politikai-közéleti sajtó nem működőképes.
 #166761  Szerző: Wolfman
 2017.04.06. 21:04
noartist írta:Nekem olyan fura ez a portál. Hiába van kormánypárti kézben (abban van? nem ugyanaz a tulajdonosa, mint az Origo.hu-nak?), valahogy ezen sosem találkoztam még kormánypárti hirdetéssel, vagy bármilyen ellenzéki politikus lejáratásával. Kvázi kiegyensúlyozott- bár tény, hogy a CEU-s sztorival nem foglalkoznak mélyrehatóan, de nem Sorosoznak, pláne nem védik a tervezetet- sőt, a kritikus hangokat is beleteszik a cikkek címébe, ami az Origónak nem szokása, ugye.
A másik tény viszont az, hogy a botrány és a felmondások után kicsit ki van halva, és olyan, mintha csak lélegeztetőn lenne.
Mi lehet ennek az oka?
Lehet, hogy az Origo mellett már nem volt értelme teljes gázzal működtetni.
A legutolsó információ az, hogy gyakornokoknak tartják fenn a portált: http://nol.hu/belfold/indul-az-unikorni ... es-1625219
 #166758  Szerző: altermanus
 2017.04.06. 18:14
jah... az utolsó infóm a lenti hozzászólásom volt... ezt nem tudtam
 #166757  Szerző: noartist
 2017.04.06. 16:31
altermanus írta:elméletileg matolcsy rokona pénzelte a portált... mondjuk nincs kormánypárt oldalán... inkább csendben van mind két részről (szerintem)
Az Origo Zrt. a kiadó.
 #166754  Szerző: altermanus
 2017.04.06. 15:25
elméletileg matolcsy rokona pénzelte a portált... mondjuk nincs kormánypárt oldalán... inkább csendben van mind két részről (szerintem)
 #166748  Szerző: noartist
 2017.04.06. 10:15
Nekem olyan fura ez a portál. Hiába van kormánypárti kézben (abban van? nem ugyanaz a tulajdonosa, mint az Origo.hu-nak?), valahogy ezen sosem találkoztam még kormánypárti hirdetéssel, vagy bármilyen ellenzéki politikus lejáratásával. Kvázi kiegyensúlyozott- bár tény, hogy a CEU-s sztorival nem foglalkoznak mélyrehatóan, de nem Sorosoznak, pláne nem védik a tervezetet- sőt, a kritikus hangokat is beleteszik a cikkek címébe, ami az Origónak nem szokása, ugye.
A másik tény viszont az, hogy a botrány és a felmondások után kicsit ki van halva, és olyan, mintha csak lélegeztetőn lenne.
Mi lehet ennek az oka?
 #162560  Szerző: asr27
 2016.11.28. 21:40
altermanus írta:
most a hír TV belföldi híreit akartad linkelni, vagy valami cikket? :ayfkm:
Cikket, amit azóta vagy töröltek, vagy megváltoztatták az elérési útvonalat.
De, tömören itt van:
https://nemzeti.net/elszolta-magat-mato ... 52014.html
 #162549  Szerző: altermanus
 2016.11.28. 20:09
most a hír TV belföldi híreit akartad linkelni, vagy valami cikket? :ayfkm:
 #129031  Szerző: djlacee
 2014.03.12. 14:24
Változott a színvilág

Friss témák

Impresszum

Szolgáltató:
42NET Marvin Cloud Kft.
1149 Budapest, Angol utca 34. 5/A
adószám: 25830079-2-42
cégjegyzékszám: 01-09-291494
e-mail cím: support@42netmedia.com
telefonszám: 1242
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

 

Felelős kiadó: 42NET Marvin Cloud Kft.
Lapigazgató: Mikos Ákos
Felelős szerkesztő: Huszár Dávid Norbert
Fórum adminisztrátorok: Kasza János, Keszei László
Webdesign és programozás: Kovács Zsolt, Christian Zanchetta
Host: 42NETMedia Kft.

E-mail: i n f o [@] r a d i o s i t e . h u

Felügyeleti szerv: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.