PooLee írta:Ez szerintem is jó ötlet. A BBC Radio1 is csinált már ilyet. Valahogy így kell gondoskodni róla, hogy ne váljon unalmassá, túlzottan is kiszámítható egy rádió. Én is drukkolok, hajrá!
Szerintem meg ez hallgatóriasztó, de a stábnak és a rádiófanatikusoknak poén.
Ráadásul kicsit merész egy, a hallgatók és hirdetők számára is fontos periódusban így megkavarni a dolgokat.
Zoey írta:adminisztrator írta:Rontja a csatorna kiszámíthatóságát, összezavarja a hallgatókat és egy olyan témát lovagol meg, amin a többség már csak nevet, annyira komolytalan.
Kb. olyasmi, mint a Neo tavalyi karácsonyi zenés HÓNAPJA. De sok sikert a Sunshine-nak!
Kommunikálták elég régóta a rádióban spotok formájában és műsorok keretében, valamint a rádió facebook-oldalán, most is minden műsorban többször kiemelték, így szerintem nem lepődtek meg annyira a hallgatók. Nyilván nem azon van a hangsúly, hogy jön a világvége, ez egy olyan dolog, amire lehetett fűzni ezt az eseményt. A műsorok amúgy változatlanok maradtak, csak a műsorvezetők cserélődnek.
Na ez már egy fokkal jobb, ha marad a struktúra, csak a kulcsembereket variálják, de még mindig úgy gondolom, többet árt, mint használ.
Én egy nyereményjátékot toltam volna be, valami armageddonos körítéssel.