vannak merészebb elméleteim is:
- magyarországon a központi hírszolgáltatás a cél, melynek feltétele az ellenőrizhetőség. minél több a helyi szereplő, annál nehezebb kontrollálni, hogy mi álljon a hírblokkokban (de kiemelendő, hogy 2010 előtt is több rádió volt szerbiában településenként, mint itthon)
- csak a tűzközeliek kaphatnak frekvenciát és se az azonos politikai körökhöz húzó rádiós összefogás (nevezzük egyenlőknél egyenlőbb beltenyészetnek), se a szintén azonos politikai körökhöz húzó médiahatóság nem engedi, hogy ez változzon
- szerbiában is lehet, hogy a politika irányítja a piacot: cél a "nyugatiasítás", már ami az értékeket, ideológiát illeti, mert ebben látják a felzárkózás kulcsát. ezt, a fogyasztói társadalom beindítását és a liberális térnyerést szórakoztató elektronikus médiumokon keresztül lehet elérni, és ennek legolcsóbb formája a rádió
- egyszerűbb és logikusabb feltételezés, hogy mivel a kínálat nagy, tradicionálisan magasabb a rádióhallgatottság, mint itthon, és a hirdetők is jobban bíznak ebben a felületben
egy tény, a piacot később kezdték el leszabályozni, mint nálunk.
na és ez?
http://radiomap.eu/it/milano
- magyarországon a központi hírszolgáltatás a cél, melynek feltétele az ellenőrizhetőség. minél több a helyi szereplő, annál nehezebb kontrollálni, hogy mi álljon a hírblokkokban (de kiemelendő, hogy 2010 előtt is több rádió volt szerbiában településenként, mint itthon)
- csak a tűzközeliek kaphatnak frekvenciát és se az azonos politikai körökhöz húzó rádiós összefogás (nevezzük egyenlőknél egyenlőbb beltenyészetnek), se a szintén azonos politikai körökhöz húzó médiahatóság nem engedi, hogy ez változzon
- szerbiában is lehet, hogy a politika irányítja a piacot: cél a "nyugatiasítás", már ami az értékeket, ideológiát illeti, mert ebben látják a felzárkózás kulcsát. ezt, a fogyasztói társadalom beindítását és a liberális térnyerést szórakoztató elektronikus médiumokon keresztül lehet elérni, és ennek legolcsóbb formája a rádió
- egyszerűbb és logikusabb feltételezés, hogy mivel a kínálat nagy, tradicionálisan magasabb a rádióhallgatottság, mint itthon, és a hirdetők is jobban bíznak ebben a felületben
egy tény, a piacot később kezdték el leszabályozni, mint nálunk.
na és ez?
http://radiomap.eu/it/milano