Attis írta:Némileg OFFFFF.
Azért kíváncsi lennék a véleményetekre..
Mennyire szerencsés az, ha egy megszűnt (megszüntetett) rádió nevét és vele együtt annak szlogenjeit lekopírozzuk?
Mennyire etikus (tudom, ez a fogalom ilyen formában értelmezhetetlen) "lenyúlni" egy brand-et? Érdemes-e közép- és hosszú távon?
Kitalálsz valamit, amit sikerre viszel. Aztán eladják a segged alól a lovat, ami pár évre rá elpusztul. Telik-múlik az idő, kapsz a segged alá egy új lovat, a névlajstromok is elévülnek. Van, aki új nevet ad az új lónak, van, aki régi, jól bevált nevet ad az új lónak. Ha már egyszer az ő csapata, és ő maga találta ki anno. Szerintem ebben semmi ördögtől való nincs. Persze még nem biztos a Roxy név.
Az átlag hallgató fejében amúgy sem úgy él a Roxy, hogy "igen, az a rádió, amin felnőttem, aztán szar lett, mert eladták és a fejcserék után szétcseszték a márkát, amit se Wodlingerék, se az ukránok nem tudtak már megmenteni és végül becsődölt az egész, hiába a plázás látványstúdió, meg az RnB zene", hanem "aha, ismerősen cseng, elég jó zene volt rajta asszem"!