RADIOSITE Fórum

  • Vodafone

 #172811  Szerző: kavicsos64
 2017.12.03. 18:07
Helló mindenkinek ! Beregisztrálni nekem sem sikerült még sosem ! Most az az új hepjük ,hogy úgy küldik a számlát hogy még véletlen se tudjam feladni a csekket mostani is 8-cadikai határidős de csak 10-én kapunk fizetést ezért késedelmi kamatot számolnak fel ! Legutóbb ez 670 forint volt ! Nem elég nekik a havi 20 000 körüli számla még ők levesznek ennyivel is ! Ha valaki tud ettől jobb telefon hálózatot előfizetéssel ahol nem az a cél hogy levegyenek az ne tartsa vissza ! :(
 #170272  Szerző: szemilan
 2017.08.27. 19:50
noartist írta:
Elnézést kérünk, technikai hiba történt
Újra megpróbáltam belépni, egyszerűen zseniális a Vodafone. Messziről elkerülöm az egész bagázst mostantól, mert hónapok óta próbálok egy k**va fiókot létrehozni.
Hívd fel a 1270-et és kérd meg, hogy hozzák létre neked a fiókot. Ha erre nem hajlandóak, tegyél panaszt.
 #170217  Szerző: noartist
 2017.08.26. 12:01
Elnézést kérünk, technikai hiba történt
Újra megpróbáltam belépni, egyszerűen zseniális a Vodafone. Messziről elkerülöm az egész bagázst mostantól, mert hónapok óta próbálok egy k**va fiókot létrehozni.
 #170018  Szerző: Gr3g0ry
 2017.08.18. 08:50
szemilan írta:Már csak a telekom lóg ki a korlátlan adatból, pedig korábban ők nyilatkozták, hogy az a cél és a jövő. Erre utolsók lettek.....

Korlátlan adat/hang/sms , bár azért kicsit túl van árazva, de a jelenlegi kedvezménnyel jó vétel.
Korlátlan net csak a magassabb csomagban lelhető. :|
 #169971  Szerző: szemilan
 2017.08.15. 18:28
Már csak a telekom lóg ki a korlátlan adatból, pedig korábban ők nyilatkozták, hogy az a cél és a jövő. Erre utolsók lettek.....

Korlátlan adat/hang/sms , bár azért kicsit túl van árazva, de a jelenlegi kedvezménnyel jó vétel.
 #169094  Szerző: noartist
 2017.07.05. 15:06
Köszi szépen! :)
 #169091  Szerző: szemilan
 2017.07.05. 14:13
Tegnapi naptól új rendszer van az online felületeik mögött. Van új okostelefonos applikációs is, My Vodafone néven. Tegyél egy próbát, hátha sikerül. Ha nem 1270 és segíteni fognak.
noartist írta:
szemilan írta:A Vodafone oldala nem túl "tuti" sajnos. De előzmények, gyorsítótár stb... ürítése megoldja a problémát. (akár a weblapra szűrve is lehet törölni őket)
noartist írta:Szerintem egyfajta verseny zajlik a hazai szolgáltatók között, hogy melyik tud nagyobb szar webes felületet összehozni. Eddig a Vodafone a nyertes.
Szégyen gyalázat, hogy tech cégek erre képesek. Egy fillért nem fizetnék szívem szerint egyiknek sem, mert minősíthetetlen. Ha valami bajod van, csinálj, amit akarsz, majd megoldódik magától.
Köszi a tippet, sajnos nem válik be. Safariban (Mac) nem tudtam megadni egy személy születési adatait. Kiválasztom, hogy augusztus, kattintok, erre üresen marad. Vicc.
Firefoxban sikerül, de "sajnos technikai hiba történt", miután véglegesíteni akarom a regisztrációt.
A másik opció, hogy hibát jelez a bevitt adatokban. Vicc, mert magam regisztráltam a kártyát pár hete- ugyanennek a személynek az igazolványával. Tehát evidens, hogy tudom, ez az a személyi. Elvégre ellenőrizték, hogy létezik-e, de nem, most nem fogadja el.
Mi ez, ha nem vicc?
 #169030  Szerző: noartist
 2017.07.02. 23:14
szemilan írta:A Vodafone oldala nem túl "tuti" sajnos. De előzmények, gyorsítótár stb... ürítése megoldja a problémát. (akár a weblapra szűrve is lehet törölni őket)
noartist írta:Szerintem egyfajta verseny zajlik a hazai szolgáltatók között, hogy melyik tud nagyobb szar webes felületet összehozni. Eddig a Vodafone a nyertes.
Szégyen gyalázat, hogy tech cégek erre képesek. Egy fillért nem fizetnék szívem szerint egyiknek sem, mert minősíthetetlen. Ha valami bajod van, csinálj, amit akarsz, majd megoldódik magától.
Köszi a tippet, sajnos nem válik be. Safariban (Mac) nem tudtam megadni egy személy születési adatait. Kiválasztom, hogy augusztus, kattintok, erre üresen marad. Vicc.
Firefoxban sikerül, de "sajnos technikai hiba történt", miután véglegesíteni akarom a regisztrációt.
A másik opció, hogy hibát jelez a bevitt adatokban. Vicc, mert magam regisztráltam a kártyát pár hete- ugyanennek a személynek az igazolványával. Tehát evidens, hogy tudom, ez az a személyi. Elvégre ellenőrizték, hogy létezik-e, de nem, most nem fogadja el.
Mi ez, ha nem vicc?
 #169023  Szerző: szemilan
 2017.07.02. 18:51
A Vodafone oldala nem túl "tuti" sajnos. De előzmények, gyorsítótár stb... ürítése megoldja a problémát. (akár a weblapra szűrve is lehet törölni őket)
noartist írta:Szerintem egyfajta verseny zajlik a hazai szolgáltatók között, hogy melyik tud nagyobb szar webes felületet összehozni. Eddig a Vodafone a nyertes.
Szégyen gyalázat, hogy tech cégek erre képesek. Egy fillért nem fizetnék szívem szerint egyiknek sem, mert minősíthetetlen. Ha valami bajod van, csinálj, amit akarsz, majd megoldódik magától.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 29

Friss témák

Impresszum

Szolgáltató:
42NET Marvin Cloud Kft.
1149 Budapest, Angol utca 34. 5/A
adószám: 25830079-2-42
cégjegyzékszám: 01-09-291494
e-mail cím: support@42netmedia.com
telefonszám: 1242
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

 

Felelős kiadó: 42NET Marvin Cloud Kft.
Lapigazgató: Mikos Ákos
Felelős szerkesztő: Huszár Dávid Norbert
Fórum adminisztrátorok: Kasza János, Keszei László
Webdesign és programozás: Christian Zanchetta
Host: 42NETMedia Kft.

E-mail: i n f o [@] r a d i o s i t e . h u

Felügyeleti szerv: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.