tisztelettudo írta: ↑2018.10.02. 21:14
Szerintem az autopályák és fontosabb főutak mentén egész jól fogható már a Rádió 1, ahol meg nem, ott pályázat alatt van valami freki.
M1: Budaörstől Komáromig nulla. (a tatabányai freki csak rövid szakaszon fog segíteni)
M2: Göd után nulla. (a gödi freki kicsivel Vác utánig segíthet)
M3: Gödöllő és Gyöngyös között nulla. (itt a hatvani és gyöngyösi freki megoldás lesz)
M4: szakaszosan nulla, pl. Cegléd előtt és Szolnok után.
M5: Kecskemét környékén nulla.
M6: ez valóban le van fedve és jó, ha eltekintünk az adók egymáshoz képesti csúszásától.
M7: Érdtől majdnem a Velencei tóig nulla, aztán Boglártól a határig ugyanez.
M8: Fehérvár után pár tíz kilométerrel vége, jó órán keresztül nincs vétel egészen Szombathely közeléig.
Ezek csak az autópályák és gyorsforgalmi utak, egyéb főutakon sem jobb a helyzet. Szerintem ez így kevés, pláne, hogy sok helyen nem vált az AF sem. De ha vált, abban sincs köszönet, mivel többnyire az adók nincsenek szinkronban. Ez szerintem a Retrónál és a Petőfinél inkább működik.
tisztelettudo írta:Én is sokat járok Budapesten, illetve az egész országban, de nem tapasztaltam még városon belül hallgathatatlannak sehol sem a 96.4-et. Az agglomeráció más kérdés, de épp a hetekben írnak ki egy csomó frekit, köztük a törökbálinti és gödit, azzal lehet javítani az ügyön, ha akarják.
Nem hallgathatatlan, de nem is az az elvárás, hogy "hallgatható" legyen, hanem hogy tisztán szóljon sztereóban. Ez az, ami nem teljesül, ellentétben a valóban országos rádiók adóival. Attól meg a jóisten (vagy pártunk és kormányunk) mentsen meg, hogy erre elherdálják az agglomerációs frekiket.
tisztelettudo írta:Nekem a balatoni freki nagyobbat szól az általad leírtnál, de persze autóban néztem.
Ez igaz, autóban tényleg megvan a teljes keleti medence, plusz a középső is Boglárig, de a Balcsinál azért nyaranta stabilban is lehet igény a jó vételre. A tihanyi telephely jó, csak kéne oda is pár kW, és hibátlan lenne. Anno a Rise a 98,9-en jobban terített.