Attis írta:Azért, mert ez még anno is viszonylag normálisan ki lett mérve az NMHH részéről és az évtizedek alatt sem jelent meg rajta külföldi adó (zavartatás). Nem úgy, mint a többin.. ..amik pályázatánál az évtizedek során a műszaki tervet csak CRTL-C CTRL-V-zték mindenféle további mérés nélkül úgy, hogy közben megváltoztak a külföldi viszonyok, de ezt sajnos a hazai rész nem követte le.Adam írta: ↑2019.08.17. 19:46 Ma jártam megint az M7-esen, most egy kínai androidos multimédiás fejegység volt a kocsiban. Vételi képessége nem rossz, de sz AF-eket bűn rosszul kezeli. Csak arra az AF-re vált át, ami az AF listában van. De annyi jó van benne hogy folyamatosan mutatja a frekit is, így egyből látom ha vált.Ma Bogláron voltam, tapasztalataim szerint a 99,4 már ott se tökéletes, helyenként már alig vehető . Viszont Boglártól dél felé a korábbi Helikonhoz viszonyítva jóval tovább szól.
A 99,4 a Lellei MOL kútig szólt most el. A kaposvarit el is felejtettem, szóval nem próbálkoztam vele. Innen nem sokat kellett haladni, a völgyhídon már kicsit zajosan de hallgatható án bejött a 94,5, ami most meglepően nagyot szólt. A 90,6 ra is atváltottam de az most nem nagyon jött be. A fehérvári Shell kútnál már bejött a 96,4, és a 90,4 is. Itt jó 5-6 mp csúszás van a 96,4 és a többi kozott. Kb a 35-os km-nel váltott a 94,5-rol a 96,4-re. A Velenceit teljesen kihagyta ez a fejegység, pedig a kb 70-es es a 25-os KN között jól jön. Szerintem ez sincs benne az 96,4 és a 94,6 AF listában. Amikor a 90,4 re kapcsoltam, onnan viszont átment a 96,4-re. Egyébként fosul szól a 90,4 kicsit élesek a magas hangok.
A 99,9 elhiszem, hogy brutál jó antennával még a Balatonnál is megy, de egy átlag vevővel alig szól ki a zajból. (Amúgy le a kalappal, a legjobb kaposvári freki.)