RADIOSITE Fórum

  • 89.5 Music Fm

 #88224  Szerző: szemilan
 
Redfox81 írta:"Fontos célkitűzés volt, hogy a rádiók műsoraiban a tájékoztató, a szórakoztató, és zenés jelleg mellett a helyi közélet is hangsúlyos szerepet kapjon. A helyi közélettel foglalkozó műsorok arányát tekintve valamennyi pályázó közül a Prodo Voice Kft. tette a legmagasabb vállalást műsortervében." Egy ekkora lefedettséggel rendelkező frekvenciánál pontosan mit jelent az, hogy helyi?
Erre én is gondoltam. Inkább a másik két frekvenciánál kellene fontosabbnak lennie. A 89.5 "túl nagy" helyinek. Inkább amolyan regionális méretű lefedettség tekintetében. (leginkább fél országos)
 #88221  Szerző: Redfox81
 
"Fontos célkitűzés volt, hogy a rádiók műsoraiban a tájékoztató, a szórakoztató, és zenés jelleg mellett a helyi közélet is hangsúlyos szerepet kapjon. A helyi közélettel foglalkozó műsorok arányát tekintve valamennyi pályázó közül a Prodo Voice Kft. tette a legmagasabb vállalást műsortervében." Egy ekkora lefedettséggel rendelkező frekvenciánál pontosan mit jelent az, hogy helyi?
 #88198  Szerző: lambda
 
Zoey írta:Hirdetők szempontjából sokat számítanak a megyeszékhelyek? Értem ez alatt, hogy a 89,5 Salgótarjánban is fogható, az ottani hallgatottsági adatok között is feltüntethető a rádió. Igaz, arrafelé nem sok hirdető akad...
Igazándiból szinte semmit, legalábbis a helyi cégeket figyelembe véve! A salgótarjáni hirdető nem itt fogja sugároztatni a reklámját jóval magasabb összegért valamint a saját területén kevesebb hallgatót elérve! Azzal szintén nem sokra megy, hogy a hirdetése bizony "még hallható Székesfehérváron illetve Tatabányán is!
Ha az új indulás előtt álló rádió mögött van egy kis ész illetve koncepció jól teszi, ha kihasználja ezt a bizonytatanságot ami most a rádió1 körül van és ahhoz hasonló zenei vonallal (hozzátéve a szigorúan és jól szelektált hazai dalokat) és ütős műsorszerkezettel startol!
 #88178  Szerző: Zoey
 
Hirdetők szempontjából sokat számítanak a megyeszékhelyek? Értem ez alatt, hogy a 89,5 Salgótarjánban is fogható, az ottani hallgatottsági adatok között is feltüntethető a rádió. Igaz, arrafelé nem sok hirdető akad...
 #87913  Szerző: szemilan
 
A Rádió 1 az egyik legnagyobb konkurensük
Márpedig, ha ez így van, akkor nem fognak Budapesten frekvenciát kapni.
A hálózat percei pedig meg lesznek számlálva.
Maximum vásárolni tudnának frekvenciát.
 #87896  Szerző: markfelt
 
bandras írta:Én még mindig tartom a tippem, hogy ezen a frekvencián Rádió 1 lesz.

Zongorázzuk végig a lehetőségeket:
- Nyergeséknek (=Simicskának) ott van a Class és a Lánchíd Rádió. Elvileg átköltöztethetnék erre a frekire a Lánchíd Rádiót, viszont akkor kevesebb szöveges műsort tudnának adni.
- A Classnak indítsanak egy regionális konkurenst? Ezt sem hiszem.
- A Rádió 1-gyel viszont meg lehet állapodni, hogy egy franchise megállapodás keretében tartalommal látják el a 89,5-öt és adja magát, hogy ez a frekvencia a már bevezetett Rádió 1 brandet vigye tovább.

- Nyerges pedig hatókörén belül tudhat egy másik konkurenst, anélkül, hogy felvetődne a túlzott koncentráció vádja (hisz formálisan ez nem az ő cége), a hírszerkesztés terén pedig meg lehet lépni ugyanazt, amit a Classnál. (Aki figyeli a Class hírszerkesztési gyakorlatát, az tudja, mire gondolok).
Nem logikátlan, de szerintem az Infocenternek bőven van kapacitása még egy rádió indítására.

A túlzott koncentráció vádja már így is felmerül, hiszen a Lánchíd Rádió - mint hat-, lassan hétfrekvenciás regionális rádió - és az országos Class FM között nem igazán lehetne összefonódás.

A Rádió 1 az egyik legnagyobb konkurensük, pont az lenne az érdekük, hogy egy saját kutyakölköt csináljanak a 89.5-re, amit úgy pozicionálnak, hogy az országos rádió a lehető legkisebb hátrányt szenvedje el belőle, de a lehető legnagyobb piaci rést foltozzák be.

Meglátjuk!

Én úgy tudom, a két, a legrégebbi magyar rádiós márkáról eltávozott reggeli műsorvezető új otthona maradt a régi, csak a főbérlő változott. Ergo szerintem már megvan a koncepció.
 #87895  Szerző: bandras
 
Én még mindig tartom a tippem, hogy ezen a frekvencián Rádió 1 lesz.

Zongorázzuk végig a lehetőségeket:
- Nyergeséknek (=Simicskának) ott van a Class és a Lánchíd Rádió. Elvileg átköltöztethetnék erre a frekire a Lánchíd Rádiót, viszont akkor kevesebb szöveges műsort tudnának adni.
- A Classnak indítsanak egy regionális konkurenst? Ezt sem hiszem.
- A Rádió 1-gyel viszont meg lehet állapodni, hogy egy franchise megállapodás keretében tartalommal látják el a 89,5-öt és adja magát, hogy ez a frekvencia a már bevezetett Rádió 1 brandet vigye tovább.

- Nyerges pedig hatókörén belül tudhat egy másik konkurenst, anélkül, hogy felvetődne a túlzott koncentráció vádja (hisz formálisan ez nem az ő cége), a hírszerkesztés terén pedig meg lehet lépni ugyanazt, amit a Classnál. (Aki figyeli a Class hírszerkesztési gyakorlatát, az tudja, mire gondolok).
  • 1
  • 559
  • 560
  • 561
  • 562
  • 563
  • 565