Végre valaki írt olyat aminek van valóság tartalma.
Sajnos azt kell látni, hogy az átlag hallgató, akiknek jelenleg is el lehet ebben az országban adni a kereskedelmi rádiókat, az évekkel-évtizedekkel le van maradva zeneileg. Nem is akar nyitni az újdonságok felé. Jó az, ha egy év után egy egy nekik újnak számító zenét beraknak rotációba. Feltörekvő dj-ként zenéltem háttér dj-ként éttermekben az elmúlt 3 évben. Akkor amiket elkezdtem játszani, szarozták, most azt istenesítik. Mindig engem b@sztattak, hogy ismertebbet-ismertebbet, mert ez ide nem jó.
Be kell látni, egy ilyen szűk látókörű piacra nem való kereskedelmi rádióba az újdonság. Csak akkor ne az legyen a szlogen ami. Legyen valami sablon pl "Te kedvenceid" vagy amivel régen dobálóztak, "Csak zene" "A zene rádiója" és slussz.
adika4444 írta: ↑2021.10.16. 10:34
Akárki akárhogyan is csűri-csavarja, nem lesz igaza
Legalább értenétek a zenei stílusokhoz, de nem...
"Veretős", "tucctucc"
Ennyit tudtok csak hajtogatni, papagáj módjára.
A világ összes discojában akkor milyen zene szól? Blues? Vagy Zámbó Jimmy? Mit gondoltok?
Magyarország egy aprócska piac, de attól még itt is elférne FM-en mai tánczene...
Egész Európában rádiók százai szólnak mai modern tánczenével és klasszikusokkal.
A legkisebb városban, vagy akár faluban is van egy valamirevaló disco. Pesten meg szórakozóhelyek százai.
Tízezres fesztiválok.
Rétegzene, haha, meséljetek még
A magyar ember mindig is dance zenén nevelkedett.
NINCS olyan kocsma, szórakozóhely az országban, ahova ha bementek, ne egy mai, vagy a 90es 2000es 2010es évekből származó dance, club, house, pop zene szólna.
Ismerni kellene az előzményeket, mielőtt valamit lesz@rozunk, életképtelennek nevezünk
A DANCE zene szülőhazája Európa.
Semmi furcsaság nincs benne, ha modern tánczene szól egy rádióban.
Sok országban létezik egy FM rádió, az NRJ...
amin tényleg FRISS pop és dance zenék szólnak.
Itt miért ne szólhatna?
Miért kell pl. Jason Derulotól napi 5x a Take you dancingnek szólnia, a mostani Acapulco helyett?
Ezt nem tudjátok úgysem megmagyarázni, nincs rá értelmes magyarázat
Szép estét!
Nem lesz újdonság, hogy veled értek a leginkább itt a kommentek közül egyet. Így ezzel a hozzászólással is. Amit hozzáfűznék: ami a McFly-baráti körnek valószínűleg elkerülte a figyelmét, az az, hogy ez a fantasztikus rádiós szakember a rombolást ott kezdte el, hogy a rotációból kivágta Zara Larsson, Nick Jonas, Lost Frequencies, Justin Bieber, Michael Patrick Kelly, Tom Grennan (Little Bit Of Love), Anne Marie & Niall Horan, Why Don't We, Olivia Rodrigo, Tate McRae, Alesso & Armin Van Buuren, Lil' Nas X és a többiek kurrens zenéit (elég lesz ennyi példa a McFly rajongói tábornak, vagy írjak egy bővített listát is?), miközben egyrészt ezen előadók többségétől játssza a 2-3 vagy több éves befutott slágereket. Ez már önmagában képzavar, de hogy tovább romboljon, feltöltötte a rotációt a Say So, Unstoppable, Marshmello-Halsey, Rockabye, Burak Yeter és Loud Luxury borzalmakkal. Még ez se volt elég, következett rögvest az újabb pusztítóan jó ötlet: 3-4 óránként boldogít minket velük, nehogy legyen olyan napja vagy napszakja a hétnek, hogy ezeket véletlenül is elkerüljük. Ezt a zenei mócsingot bárhogyan magyarázni, csűrni-csavarni, védeni, közben a szakmai magas lóról zagyvaságokat írni - én úgy gondolom, nem tisztem, de aki ezt a repertoárt élvezi, és a másfél évvel ezelőtti átalakításig se unta meg, azoknak soha jobbat nem kívánok, legyen meghatározó és egyetlen rádiós élményük 2035-ig ez a "felhozatal", de csakis úgy, hogy hónapokig egyetlen új számot ne tegyenek a játszási listára, és majd akkor is kérném ide a rádiót ajnározó szavakat, ill. hogy ez az idiótán változatlan és monoton, igen zavaros zenei állóvíz még mindig jó és működik! Arra azonban kíváncsi lennék, hogy az általam felsorolt 14-15 névben mi volt a tuctuc, mi indokolta, hogy ezeket kivágják a rádióból, kinek voltak ezek útjában? Csak nem az a helyzet, hogy az előd értett hozzá, hogy kell tényleg igazi mai slágereket befuttatni és a hallgatókkal megszerettetni? Ennyire "baj" már ebben a szakmában Mo.-n a kreativitás, a dolgok újszerű megközelítése? Ez áll a McFly-féle rádiós egó útjában? Valóban le kell rombolni porig azt, ami előzőleg működött? Tudom, hogy ez nem trendi és piacképes, de bocsika, én a rombolást és pusztítást sose fogom itt megtapsolni.
[/quote]
A szubjektív ízlésem most +1-ezik. De ettől független az van, amit néhány napja már írtam. A környezetemben az R1 egész biztosan nem növekedett. Balázsék miatt teljesen mi megy akkor, rengetegen hallgatják. Viszont utána futnak át a Retro-ra, vagy máshová. A régi érában több helyen hallottam szólni, és nyilván az lenne a cél, hogy a Balázs elköszönése után ne zuhanjon a hallgatottság kb. a felére vagy alá (Onlinestream-en kb. ez van).
Nekem sem tetszik, hogy ez a tendencia, JoyHits és EHR hallgatóként ha Jason Derulo akkor Acapulco, ha Nathan Evans akkor Ring Ding, ha Lil Nas X akkor THATS WHAT I WANT, és sorolhatnám még elég sokáig. Viszont az emberek nem ilyenek, a magyar ember legalább is biztosan, 10-ből 7 nem akar nyitni az újdonságokra. Hozzám hasonló korú haverokkal is mindig megy ezen a vita (civilizált emberek módjára), hogy az újdonságok helyett a beváltat sokkal szívesebben hallgatják, és sajnos a dance-szel is úgy vannak, hogy maximum este / éjjel, de napközben kizárt. Már pedig amíg mondjuk mi vagyunk a célközönség, és a haverokkal háromból én gondolom egyedül jónak azt az irányvonalat ami az utóbbi időben volt az R1, az anyagilag biztosan nem életképes. Sajnos.
[/quote]