Az egész matek, a Retrónak 1.7m, a Rádió1-nek 1.1m, a Bestnek 0.2m hallgatója van, ez kb. 3 millió ember naponta.
Ha a Rockrádió kommerszebb lenne, és elkezdene jobban konkurálni a Retroval, az a Retrotól fog elvenni hallgatót, ha a Base lightosabb, fiatalos, trendi rádió lenne, az meg Rádió1-től fog elvenni hallgatót, szóval végeredményben a 3 milliós tortát osztanák fel kisebb szeletekre.
Így viszont be lehet rángatni olyan hallgatókat, akik eddig talán még sosem rádióztak, önmagában ez sose térülne meg, de csoportszinten működhet. Tény, hogy lehetne még csiszolni őket, de az üzleti logika asszem érthető. Ha lenne/lehetne másik nagyobb rádiós médiacsoport is az országban (a Jazzy-Klasszik és a Sláger-Dikh duóknál nagyobb), ami elkezdene konkurálni a Factory rádióival, akkor lenne színesebb, hallgatóbarátabb kínálat, amit (joggal) szeretnétek.