mlaszlo írta: A 10-15 évvel ezelőtti helyzetet ne hasonlítsuk a maihoz. akkor teljesen más volt a rádiós piac. Most a Music FM előtt számos példa lenne, ami jól működött, nem kísérletezgetniük kellene, hanem valamelyikhez hasonló arculatot kialakítani. Teljesen felesleges a reggeli műsorból is állandóan részleteket adni, még a két nagy kereskedelmi is csak max. félperces részleteket ad be nagy ritkán, pedig nekik aztán tényleg a húzóműsoruk a Morning show, illetve a Bumeráng.Ok, akkor hasonlítsuk a 2 évvel ezelőtti helyzetet a maihoz. A Class és a Neo mára szinte alig játszik azokból a számokból, amikkel kezdtek. Főleg a Neo. Itt arra céloztam, hogy a végleges zenei kínálat, válogatás nem fog az első hónapban kialakulni.
Az arculat kialakítás meg jó úton halad. A Rádió 1-nek is inkább a brandje erős és nem a zenei kínálata.