RADIOSITE Fórum

  • Danubius Rádió, Youventus Rádió, BDPST Rock, Roxy Rádió

  • Engedéllyel rendelkező online rádiók fóruma
Engedéllyel rendelkező online rádiók fóruma
 #198629  Szerző: tomee
 
Amúgy ezzel párhuzamosan az SZTNH szerint a Music FM levédetését visszavonták, de a Roxy-ra újra beadták múlt hónapban. Bár utóbbinál nekem kicsit követhetetlen, hogy épp kinél van, mert ezzel együtt már 3 különböző helyről lesz levédetve.
 #198626  Szerző: knoskamatee
 
kondalyuk írta:Jön a 4. rádió, kíváncsi vagyok, mi lesz a név. Music vagy Roxy? :D
Forrás
arra én is. hisz a Roxy foglalt, a Musicot meg nem rég védették le a Slágeresek.
 #197557  Szerző: Marcell
 
Szia!
Van pár dolog, amit még a háttérben el kell végeznünk, amiket fontosabbnak ítélünk (januárig tart kb.). De igazad van, ezt is rendbe fogjuk tenni. :)
 #197522  Szerző: p0tyi
 
Annyira nem ért a brandinghez, marketinghez, designhoz az üzemeltető. :( A Danubius weboldalán vagy 6 féle betűtípus van, gyászba kerülök a sötét dizájntól, a logója kb. mindegyik rádiónak vállalhatatlan, de legalább már az erotikusan néző nő, mint háttér (mély 90-es évek) eltűnt.

Csak szeretetből fikázok, mert amúgy a rádiók nem rosszak. Belbecsre.
 #197108  Szerző: david72
 
Nem nagyon tudok elmmeni szó nélkül az eddig legnagyobb kamunak, amivel egy rádió hirdetőket próbál behúzni. (Esetünkben lehúzni) Alább a "cég" (egyszemélyes EV.) ajánlata.

PIROSSAL KIEMELVE A VALÓTLAN ÁLLÍTÁSOK!

Tisztelt Vállalkozó, kedves leendő Partnerünk!
1. „3 tesó”:
Ma már bizonyára Te is tudod, hogy a Danubius Rádió, a Juventus Rádió és a BDPST ROCK alkotja a „3
tesó”-t. A legerősebb hazai rádiós márkák együttesen. Mindhárom rádiónk weboldalán és mobilappjában
is hallgathatod bármelyik csatornát – ez egyedülálló a hazai rádiók sorában.
Három csatornánk külön-külön is a leghallgatottabbak közé tartozik az online rádióhallgatást tekintve.
Együttes elérésünk azonban messze túlszárnyalja a Sláger FM, a Kossuth Rádió, a budapesti vagy
megyeszékhelyi rádiók online elérését.
Így kijelenthető, hogy előttünk csak az FM-en is sugárzó, országos rádiók állnak, ahol a reklámköltség
léptékekkel magasabb, mint amit mi kínálunk neked.
A „3 tesó” együttes elérése egy átlagos hétköznapon közel 100.000 ember.


Sikerült akkorát hazudni, amiért már egy kellemetlen versenyhivatali levél várható.

-A Danubius átlag egyidejű hallgatottsága 3000 ftő (amennyiben valós)
-A BDPST Rock 1000 körül mozog (jóindulatúan)
-A Juventus 700 körül jár

Nagyjából 2-3 szeres szorzóval lehet számolni az egyedi hallgatóknál, így jóindulatúan is 15 ezer emberhez jutnak el a !RÁDIÓK! - nem a reklám! Ebben benne van a néhány másodperces hallgatás is.

Hogy hányadik az intenetes rádiók között, az eléggé jól dokumentált, mellékeltem.

Ha ilyen szinten loptam volna a neveket, örülnék hogy lyuk van a fenekemen, és nem hazudoznék a versenytársak kárára. (Bár a lopás mellé ez már szinte belefér.)

Biztosan olvassa a híres jogtulajdonos, ezért első körben itt szólnék, hogy a hazudozásból baj lesz!

Kép
Kép
 #196178  Szerző: p0tyi
 
Jól csinálja, aki csinálja, de a hangzás és a branding valami rettenet gagyi. Miért nem kér meg egy ügynökséget vagy simán egy tapasztaltabb grafikust, hogy gyártson neki 3 normális logót?
 #196177  Szerző: Attis
 
Glenn írta:
Redfox81 írta: 2022.03.01. 04:54 Úgy tűnik, hamarosan visszatér a Danubius után a Juventus márkanév is. :shock:
Elég szomorú... :(
Ha egyre gondolunk, valóban az.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 24