Nem nagyon tudok elmmeni szó nélkül az eddig legnagyobb kamunak, amivel egy rádió hirdetőket próbál behúzni. (Esetünkben lehúzni) Alább a "cég" (egyszemélyes EV.) ajánlata.
PIROSSAL KIEMELVE A VALÓTLAN ÁLLÍTÁSOK!
Tisztelt Vállalkozó, kedves leendő Partnerünk!
1. „3 tesó”:
Ma már bizonyára Te is tudod, hogy a Danubius Rádió, a Juventus Rádió és a BDPST ROCK alkotja a „3
tesó”-t.
A legerősebb hazai rádiós márkák együttesen. Mindhárom rádiónk weboldalán és mobilappjában
is hallgathatod bármelyik csatornát – ez egyedülálló a hazai rádiók sorában.
Három csatornánk külön-külön is a leghallgatottabbak közé tartozik az online rádióhallgatást tekintve.
Együttes elérésünk azonban messze túlszárnyalja a Sláger FM, a Kossuth Rádió, a budapesti vagy
megyeszékhelyi rádiók online elérését.
Így kijelenthető, hogy előttünk csak az FM-en is sugárzó, országos rádiók állnak, ahol a reklámköltség
léptékekkel magasabb, mint amit mi kínálunk neked.
A „3 tesó” együttes elérése egy átlagos hétköznapon közel 100.000 ember.
Sikerült akkorát hazudni, amiért már egy kellemetlen versenyhivatali levél várható.
-A Danubius átlag egyidejű hallgatottsága 3000 ftő (amennyiben valós)
-A BDPST Rock 1000 körül mozog (jóindulatúan)
-A Juventus 700 körül jár
Nagyjából 2-3 szeres szorzóval lehet számolni az egyedi hallgatóknál, így jóindulatúan is 15 ezer emberhez jutnak el a !RÁDIÓK! - nem a reklám! Ebben benne van a néhány másodperces hallgatás is.
Hogy hányadik az intenetes rádiók között, az eléggé jól dokumentált, mellékeltem.
Ha ilyen szinten loptam volna a neveket, örülnék hogy lyuk van a fenekemen, és nem hazudoznék a versenytársak kárára. (Bár a lopás mellé ez már szinte belefér.)
Biztosan olvassa a híres jogtulajdonos, ezért első körben itt szólnék, hogy a hazudozásból baj lesz!
