Meg tudott bukni a Terminátor
"Bár a számok magukért beszélnek, a Terminátor: Sarah Connor krónikái esetében több hibát is elkövetett a kereskedelmi tévé. A sorozat 2008 januárjában startolt a tengerentúlon, egyik producere Andrew G. Vajna volt, így megvolt a hazai érdeklődés iránta. Éppen ezért nehezen érthető, miért várt az RTL Klub egy egész évet a premierrel. Még akkor is soknak tűnik a kivárás, ha egy új sorozatot nem könnyű gyorsan elhelyezni a műsorstruktúrában, és a sugárzás magas díja is minden bizonnyal befolyásolta a döntést.
De tudni lehetett, hogy időközben, akit érdekelt, letöltötte a szériát a világhálóról - a rajongók készítette magyar feliratozással -, majd kölcsönadta azoknak, akiknek nincs internet-előfizetésük. A széles sávú internet korában nem lehet várni: az amerikai sugárzás után egy nappal már HD-minőségben letölthető egy-egy epizód, pár nappal később pedig könnyedén elérhető a hozzávaló magyar szöveg. Az így "nyerhető" szélesvásznú változaton nincs korhatárkarika és a képet folyamatosan roncsoló önreklám.
Amerikában a nézők pontosan tudják, mi a sorozatszezon, tudják, mi az, hogy évad. A mi tévécsatornáink mintha nem vennék mindezt figyelembe. Egyes vélemények szerint sugároznak a nagyvilágba, olykor összevissza, rossz sorrendben, ismétlésekkel elbizonytalanítva a nézőt.
De arra is számos példa van, hogy egy évad egyszerűen véget ér. A folytatásról aztán elfeledkeznek."
Sok igazság van ebben a cikkben is. Borzalmas, ahogy a magyar kereskedelmi csatornák bánnak a sorozatokkal. Ami legjobban zavar engem, hogy a reklámot véletlenül sem odateszik, ahol direkt helyet csinálnak neki a sorozatban, hanem jelenet vagy akár mondat közben. Arról nem is beszélve, hogy nálunk nem tudom miért lett ez divat, hogy félbehagynak sorozatokat (pl. a két kórházsorozatot is félbehagyták már több hónapja), aztán ismételnek belőle, majd össze-vissza adnak belőle. Így tényleg nem csoda, hogy inkább megszerzik más forrásokból a nézők a sorozatokat és nem várnak olykor éveket a folytatásra.