Nagyrészt egyetétek veled. De el kell fogadni, hogy magyarországon nem nyitottak az ismeretlen zenére az emberek. Lásd Petőfi Rádió 1,2M-600E zuhanása. Pedig a srácok aztán szívvel-lélekkel csinálták.
A képletedből egy dolog hiányzik, mégpedig az Ö3 brand ismertsége és elfogadottsága, ami már majdnem !50! évre nyúlik vissza. Egyszerűen itthon már nem "kapcsolódnak" az emberek egy rádióhoz érzelmileg annyira, hogy beleférhetne a tudatos zenei formálás. Ez a rádiók 2009-es szétverése óta el kell felejteni, pont annyira bizonytalnok az emberek még mindig, mint egy szakítás után. Hányadik szakítás is ez? Elvették a Danubiust tőlük, majd a Classt, majd a valódi "Retrot"! (de a sláger-neo is ugyan ez.) Mit is szeressenek már egy rádióban itthon? A teljesen felhígult műsorvezetőket, akik közül 80% beszédhibás robot? Egyedül a 30 éve lejátszott Jacko, Madonna dalokkal tudnak érzelmileg kapcsolódni, a brand-del nem, hiszen nem is épített 2009 óta senki egy szerethető rádiós brandet, amit bármilyen ellenérzés nélkül lehetne szeretni, mert mégiscsak a 2,5 millió kormánypári hallgató mellett van 5 milió aki rádiót hallgat és megkapja a fidesz híradót minden órában.
shadoe írta: ↑2022.11.16. 21:33
Én ha az Ö3-on belehallgatok vasárnap este a Solid Gold 3 órájába, több zenét kapok, nagyobb változatossággal és sokkal magasabb színvonalon, mint a retron egy egész év alatt. Ha ott megfelel ez a kínálat és más szomszédos országban, akkor Mo.-n is megfelel, csak itt meg se próbálják, a többi meg csak süket önfelmentő szövegelés.
Külföldön nem dumálnak a letesztelt zenékről, hanem csinálják a rádiózást szívvel, lélekkel és tudással, és ez meg is látszik.