Nos, a Retro szerintem zenei fronton egész jól össze lett rakva (a minden órában ugyanolyan clockról, meg az esti magyar zenei gettótól most tekintsünk el), de a brand nagyon gáz. Az évek során legfeljebb annyi történt, hogy a szlogenből kikerült egy szó, minden más erősen megkopott. Ugyanaz a 60-as, 70-es évekre hajazó vizuális arculat, illetve a még Sivák által gyártott kickoff van, és egyik se passzol már a rádió tartalmaihoz. Talán már a név sem. Bochkor ugyanúgy nőket aláz reggelente és ezen heherésznek nap mint nap.
Értem én, hogy ez az 1,8 milliós üvegplafon szipi-szupi, de egy valódi versenyhelyzetet valóban nem élne túl ez a rádió. A Rádió 1 igen, ez nem.
Értem én, hogy ez az 1,8 milliós üvegplafon szipi-szupi, de egy valódi versenyhelyzetet valóban nem élne túl ez a rádió. A Rádió 1 igen, ez nem.