VidámSrác írta:Meg kellene tanulni, hogy ez Magyarország. Itt a vevő van a cégért, a hallgató a rádióért. Lehet ellene lázadni, csak értelme nincs, akkor egyszerűbb elmenni más országba. A KD managementje ehhez az állapothoz képest abszolút korrekt. Bpről egyébként ők nem hallják, hogy mi megy ki Győrben.NÁdám írta:Amúgy a rádió managementjének közlése alapján és még nem kaptak ilyen jellegű visszajelzést, mint amit itt írtok, ezért ha problémátok van, írjátok meg a gyor@kekduna.hu címre, utánanéznek.nem akarok kötekedni, de ha nem írjuk meg, akkor marad sz*r, mert ők nem veszik észre?
egyébként komolyan úgy kell mostantól gondolnunk, hogy a rádióállomások technikusai csak akkor hallgatnak bele a saját rádiójukba, ha hallgatói észrevétel érkezik? egész nap csak unatkoznak és várják az e-mailt, hogy hátha ír nekik valaki, mert akkor végre ők is belehallgathatnak és észrevehetik, hogy tényleg nem jó a hangzás, mert ha nem jön levél, akkor észre sem veszik, hogy rosszul szól a rádiójuk?
A Kék Duna belügyeibe amúgy meg nem szeretnék beleszólni, gondolom meg van a megfelelő felelősségre vonási rendszer arra, ha valaki hibázott, én ennyit tudtam tenni, szóltam az illetékesnek és megírtam ide a válaszát. Szívesen.