RADIOSITE Fórum

  • Vodafone

 #97014  Szerző: szemilan
 
jeek írta:
szemilan írta:2012. 07. 01 Díjtételek itt is változnak, mint a Telenornál. ÁSZF kint van már, de nem látok benne igazán változást.
A 1270-es telefonos ügyfélszolgálatot felhívva az elején az automata IVR azt mondja, hogy a telefonadóból történő tarifa változásról 05.31-től adnak tájékoztatást, ajánlják, hogy figyeljük a honlapjukat.

"Annak érdekében, hogy továbbra is elérhetővé tehessük a legkorszerűbb telekommunikációs szolgáltatásokat a korábbi évekhez képest jelentősen nagyobb adóteher mellett, 2012. július elsejétől tarifamódosításra kényszerülünk. Az új tarifákat tartalmazó Általános Szerződési Feltételek 2012. május 31-től érhető el itt a honlapunkon."
 #97012  Szerző: tomee87
 
szemilan írta:2012. 07. 01 Díjtételek itt is változnak, mint a Telenornál. ÁSZF kint van már, de nem látok benne igazán változást.
A 1270-es telefonos ügyfélszolgálatot felhívva az elején az automata IVR azt mondja, hogy a telefonadóból történő tarifa változásról 05.31-től adnak tájékoztatást, ajánlják, hogy figyeljük a honlapjukat.
 #97010  Szerző: szemilan
 
2012. 07. 01 Díjtételek itt is változnak, mint a Telenornál. ÁSZF kint van már, de nem látok benne igazán változást.
 #96942  Szerző: tomee87
 
szemilan írta:
Nekem is volt pár panaszom, és hasonlóan jártak el. De én inkább annak örülnék, ha minden úgy működne, ahogy kell.
Az én esetemben az üzletben ülő üzletkötő cseszte el egyértelműen, ezt megértem, emberből van ő is.
De amikor "rendszerhiba" miatt lelassítják a netem, mondván elfogyott a havi adatforgalmam (14,4MB felhasználása után) és akkor többszöri telefonálgatás és személyes ügyintézés után sem történik semmi érdemleges, akkor már kiakadok és azt érzem le vagyok sz*rva. Ez a sztori pl. a Telenornál történt meg tavaly novemberben.
 #96940  Szerző: szemilan
 
jeek írta:Ismét pozitív tapasztalatom van a Vodafone-nal, 12 évet voltam a Telenornál (anno még Pannon GSM) illetve T-Home vezetékes telefon is van, de én még sehol nem éreztem azt, hogy én, mint ügyfél ennyire fontos legyek, mint a Vodafone-nál.

Történt előző hónapban, hogy kiszámláztak 20-30 perc olyan hívást ami valójában ingyenes lett volna, csak sajnos a hívott félnél a Vodafone üzletben ülő alkalmazott rosszul állította be a zárt csoportot.
Természetesen panaszt tettem. Ma pedig felhívtak, hogy jogos volt a panaszom és nagyon sajnálják a történteket, az összeget a következő számlámban jóváírják és a kellemetlenségek miatt, fogadjak el a júniusi számlámra egy jelképes 800Ft összegű jóváírást.
Volt már részem Telenoros számlapanaszban illetve T-s számlapanaszban, hát nem hogy jelképes összeget, de még normális választ sem kaptam tőlük soha (csak a mellébeszélés ment)...
Nekem is volt pár panaszom, és hasonlóan jártak el. De én inkább annak örülnék, ha minden úgy működne, ahogy kell.
 #96937  Szerző: tomee87
 
Ismét pozitív tapasztalatom van a Vodafone-nal, 12 évet voltam a Telenornál (anno még Pannon GSM) illetve T-Home vezetékes telefon is van, de én még sehol nem éreztem azt, hogy én, mint ügyfél ennyire fontos legyek, mint a Vodafone-nál.

Történt előző hónapban, hogy kiszámláztak 20-30 perc olyan hívást ami valójában ingyenes lett volna, csak sajnos a hívott félnél a Vodafone üzletben ülő alkalmazott rosszul állította be a zárt csoportot.
Természetesen panaszt tettem. Ma pedig felhívtak, hogy jogos volt a panaszom és nagyon sajnálják a történteket, az összeget a következő számlámban jóváírják és a kellemetlenségek miatt, fogadjak el a júniusi számlámra egy jelképes 800Ft összegű jóváírást.
Volt már részem Telenoros számlapanaszban illetve T-s számlapanaszban, hát nem hogy jelképes összeget, de még normális választ sem kaptam tőlük soha (csak a mellébeszélés ment)...
 #96767  Szerző: szemilan
 
Európán kívül hasít a Vodafone
http://www.portfolio.hu/vallalatok/tele ... 67594.html

Válaszuk az adóra
Az Országgyűlés pénteken meghozott döntése alapján dolgozunk a rövid határidejű július elsejei bevezetésen/​megvalósításon.
Azt még nem tudják megmondani ez miként fog jelentkezni a tarifacsomagokban.
 #95766  Szerző: tomee87
 
Az biztos. De leginkább azok a közlekedési cégek jártak jól, akik WiFi szolgáltatóként a Vodafone-t választották (pl. Volánbusz Zrt.), mert szinte egész úton tudják biztosítani a 21megás netet, ami még akkor is elég, ha több utas csatlakozik hozzá és nem fog lelassulni, nem úgy, mint a másik 2 szolgáltatónál, ahol szinte csak városok környékén lehet normálisan használni a WiFi-t a fedélzeten ha többen csatlakoznak rá.
 #95755  Szerző: eLevente
 
Tegnap teszteltem egy kicsit a Vodafone új hálózatát élesben, leírom, hátha érdekel valakit:
Egerből mentem vonattal (Füzesabonyon át) Budapest-Keletibe, és végig mobilneteztem.
Határozottam meg vagyok elégedve, a 2 és fél órás úton kb. 10 perc volt az, amikor EDGE volt csak, amúgy végig mindenhol HSPA volt szinte mindig max. térerővel, egyedül Gödöllő és Rákos között ingadozott és ment is el 1-2 percre a jel.
Azért az eddigiekhez képest ez így már teljesen jó szerintem, végig lehet netezni az egész utat.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 29