RADIOSITE Fórum

  • T-Home

 #200066  Szerző: Promenád
 
altermanus írta: 2023.06.06. 16:05
adam1400 írta: 2022.01.28. 11:11 aki használja az androidos boxot, másnak is valamikor elfelejti felvenni a műsort?
mi is azt használunk, sokkal stabilabb a windowsos.
Értem én, hogy drágább, mert kell hozzá licence, de miért egy gyenge lapkakészlettel rendelkező boxot kell hozzá megvenni a szolgáltatónak?
az még hagyján, hogy elfelejti felvenni, de van amikor nem is vált, vagy csak 10 másodperc múlva reagál. Előfizettem egy normális streaming kábelszolgáltatóra. megy okos Tv-n is.
Lehet, hogy stabilabb, de ha megnézed a közösségi oldalon a csoportokban, akkor több negatívumot látnál. Sokan szidják a régihez képest.
 #199501  Szerző: altermanus
 
adam1400 írta: 2022.01.28. 11:11 aki használja az androidos boxot, másnak is valamikor elfelejti felvenni a műsort?
mi is azt használunk, sokkal stabilabb a windowsos.
Értem én, hogy drágább, mert kell hozzá licence, de miért egy gyenge lapkakészlettel rendelkező boxot kell hozzá megvenni a szolgáltatónak?
az még hagyján, hogy elfelejti felvenni, de van amikor nem is vált, vagy csak 10 másodperc múlva reagál. Előfizettem egy normális streaming kábelszolgáltatóra. megy okos Tv-n is.
 #195897  Szerző: adam1400
 
aki használja az androidos boxot, másnak is valamikor elfelejti felvenni a műsort?
 #169041  Szerző: altermanus
 
oké... kicseréltem a modemet és jó lett :gülü2: da bumm ts
 #169036  Szerző: joe
 
altermanus írta:valaki magyarázza el nekem de tényleg, hogy a kiküldött hibaelhárítós emberke minek van, ha nem tudja elhárítani a hibát?
- van egy számítógép ami tökéletesen csatlakozna a modemhez, de nem teszi...
- van egy TPLink router ami nem, de egy DLink ami fogadja a modem által a vezetékes internetet.
--------------------------------------------
- szerelő kijön
- megnézi
- router az oka, mert az ő laptopja csatlakozik - hát a jó k@sjjhfujfhuojfoshfsuiyhcusfu8
--------------------------------------
kérdés...
a szolgáltatónak szóltam, hogy a modem a baj, és a routerrel nem kompatibilis, adjanak egy modem-routert (igen azt a home-os szart), ehelyett én vagyok a hülye... ezt komolyan csinálják, vagy fel kell hívnom a szolgáltatót, hogy van egy 1Gbps szolgáltató aki ugyan ennyiért adja a netet, és megyek a fogyasztóvédelemhez, beperelni őket?
...én is egy szolgáltatónál dolgozom...napi szinten találkozunk hasonlóval...
- a kiszálló műszerész hibaelhárítási feladata a szolgáltató végpontjáig szól - modem UTP portja
- a szolgáltató szerelője az előfizető informatikai rendszeréhez, számítógépéhez - hivatalosan - nem nyúlhat
- mi embereink a speedtest.net -en tesztelnek egyet, az ott mért adathoz van egy hivatkozási kód, amit rögzítünk, ha az előfizető panasszal él, a mérés visszakereshető (úgy tudom az MT-nek van egy saját teszt szervere)

Szerintem az MT szerelője jogszerűen járt el, annak ellenére is, hogy a kérésedet a modemcserére megtagadta (1db internet végpont kiszolgáláshoz elegendő a nálad telepített szolgáltatói eszköz).

Nem a szolgáltató modemje nem kompatibilis a te routereddel, hanem a te "gazdaságos" routered nem kompatibilisi a szolgáltató biztonsági protokoljával...(gondolom PPOE hitelesítési probléma lehet).

...és mivel pereled be őket? - hogy más szolgáltató ugyanennyi pénzért 1Gb sebességet ad...verseny helyzet van ma Magyarországon, szabad a szolgáltató választás...
Joe
 #169022  Szerző: szemilan
 
Telekom, nem kell ezen csodálkozni. :D
altermanus írta:valaki magyarázza el nekem de tényleg, hogy a kiküldött hibaelhárítós emberke minek van, ha nem tudja elhárítani a hibát?
- van egy számítógép ami tökéletesen csatlakozna a modemhez, de nem teszi...
- van egy TPLink router ami nem, de egy DLink ami fogadja a modem által a vezetékes internetet.
--------------------------------------------
- szerelő kijön
- megnézi
- router az oka, mert az ő laptopja csatlakozik - hát a jó k@sjjhfujfhuojfoshfsuiyhcusfu8
--------------------------------------
kérdés...
a szolgáltatónak szóltam, hogy a modem a baj, és a routerrel nem kompatibilis, adjanak egy modem-routert (igen azt a home-os szart), ehelyett én vagyok a hülye... ezt komolyan csinálják, vagy fel kell hívnom a szolgáltatót, hogy van egy 1Gbps szolgáltató aki ugyan ennyiért adja a netet, és megyek a fogyasztóvédelemhez, beperelni őket?
 #168876  Szerző: altermanus
 
valaki magyarázza el nekem de tényleg, hogy a kiküldött hibaelhárítós emberke minek van, ha nem tudja elhárítani a hibát?
- van egy számítógép ami tökéletesen csatlakozna a modemhez, de nem teszi...
- van egy TPLink router ami nem, de egy DLink ami fogadja a modem által a vezetékes internetet.
--------------------------------------------
- szerelő kijön
- megnézi
- router az oka, mert az ő laptopja csatlakozik - hát a jó k@sjjhfujfhuojfoshfsuiyhcusfu8
--------------------------------------
kérdés...
a szolgáltatónak szóltam, hogy a modem a baj, és a routerrel nem kompatibilis, adjanak egy modem-routert (igen azt a home-os szart), ehelyett én vagyok a hülye... ezt komolyan csinálják, vagy fel kell hívnom a szolgáltatót, hogy van egy 1Gbps szolgáltató aki ugyan ennyiért adja a netet, és megyek a fogyasztóvédelemhez, beperelni őket?
 #163383  Szerző: Gr3g0ry
 
nyikolaj írta:Újraindítottam (reseteltem)..Helyre jött a telefonkapcsolat..így viszont a számítógèpröl ment el a hálózat csatlakozás.(Wifit lehetett használni) Késöbb egy újboli reset..de utána már megadta magát minden. Csak a power világít. Ennyi!
Nem resetelni kellett volna,újraindítani(kihúz,bedug vagy főkapcsoló használatával).A reseteléssel annyit értél el hogy gyári beállítást alkalmaztál,így törlődött minden beállítás,információ(pppoe bejelentkezés).

Magyarázat:
Mivel a router/modem képes néhol "megkergülni" és ezáltal szabálytalanul működni,ezért ilyen esetekben érdemes újraindítani,így a újraindítás során a rendszer újrafelépül és nagyobb valószínűséggel szabályosan működik tovább.A resetelés is lehet megoldás bár,utána újból kell konfigurálni,ezért nem is szoktam ezt javasolni(csak ha saját routered van és nem az ami a szolgáltató adott).
 #163380  Szerző: nyikolaj
 
Újraindítottam (reseteltem)..Helyre jött a telefonkapcsolat..így viszont a számítógèpröl ment el a hálózat csatlakozás.(Wifit lehetett használni) Késöbb egy újboli reset..de utána már megadta magát minden. Csak a power világít. Ennyi!
 #163352  Szerző: Gr3g0ry
 
nyikolaj írta:Egész nap csak foglaltat jelez ez a xar vezetékes..Nem lehet hívni, és fogadni se! A nettel nincs gond! Pont ilyenkor amikor fontos hívásokat bonyolítanék le! Mi lehet a gond?
Ha nem központi jellegű a hiba, akkor egy modem "újraindítást" javasolnék.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11