altermanus írta:valaki magyarázza el nekem de tényleg, hogy a kiküldött hibaelhárítós emberke minek van, ha nem tudja elhárítani a hibát?
- van egy számítógép ami tökéletesen csatlakozna a modemhez, de nem teszi...
- van egy TPLink router ami nem, de egy DLink ami fogadja a modem által a vezetékes internetet.
--------------------------------------------
- szerelő kijön
- megnézi
- router az oka, mert az ő laptopja csatlakozik - hát a jó k@sjjhfujfhuojfoshfsuiyhcusfu8
--------------------------------------
kérdés...
a szolgáltatónak szóltam, hogy a modem a baj, és a routerrel nem kompatibilis, adjanak egy modem-routert (igen azt a home-os szart), ehelyett én vagyok a hülye... ezt komolyan csinálják, vagy fel kell hívnom a szolgáltatót, hogy van egy 1Gbps szolgáltató aki ugyan ennyiért adja a netet, és megyek a fogyasztóvédelemhez, beperelni őket?
...én is egy szolgáltatónál dolgozom...napi szinten találkozunk hasonlóval...
- a kiszálló műszerész hibaelhárítási feladata a szolgáltató végpontjáig szól - modem UTP portja
- a szolgáltató szerelője az előfizető informatikai rendszeréhez, számítógépéhez - hivatalosan - nem nyúlhat
- mi embereink a speedtest.net -en tesztelnek egyet, az ott mért adathoz van egy hivatkozási kód, amit rögzítünk, ha az előfizető panasszal él, a mérés visszakereshető (úgy tudom az MT-nek van egy saját teszt szervere)
Szerintem az MT szerelője jogszerűen járt el, annak ellenére is, hogy a kérésedet a modemcserére megtagadta (1db internet végpont kiszolgáláshoz elegendő a nálad telepített szolgáltatói eszköz).
Nem a szolgáltató modemje nem kompatibilis a te routereddel, hanem a te "gazdaságos" routered nem kompatibilisi a szolgáltató biztonsági protokoljával...(gondolom PPOE hitelesítési probléma lehet).
...és mivel pereled be őket? - hogy más szolgáltató ugyanennyi pénzért 1Gb sebességet ad...verseny helyzet van ma Magyarországon, szabad a szolgáltató választás...
Joe