RADIOSITE Fórum

  • 89.5 Music Fm

 #123697  Szerző: markfelt
 
kukac írta:'aki a prediktiv szovegbevitelt kitalalta, Azt arra itelnem hogy egesz eleteben csak ezen a modon kommunikalhat, Es probalja megertetni magat masokkal ezen a fostalicskan keresztul'...
igen, a durva anyját
 #123695  Szerző: kukac
 
'aki a prediktiv szovegbevitelt kitalalta, Azt arra itelnem hogy egesz eleteben csak ezen a modon kommunikalhat, Es probalja megertetni magat masokkal ezen a fostalicskan keresztul'...
 #123694  Szerző: markfelt
 
kukac írta:@asr27: "Viszont, ha azt nézzük szerintem most is
rengeteg olyan rádió működik amely
abszolút veszteséges, sőt a hallgatói tábora
is nagyon kicsi ( Radio Q, Klasszik, Jazzy,
Stb..)."
- erdekelne hogy mire alapozod ezeket a kijelenteseket, a jazzyre speciel ez ügy ahogy van nem igaz, jol megelnek Es kiegyenlitett, enyhen emelkedo a hallgatottsaga. Azt hiszem kozmusorszolgaltato (nincs mediaszolgaltatasi dij, viszont a reklamideje is kevesebb). Jol pozicionalt egy a szubkulturaban bovelkedo vetelkorzetben.
közösségi simán, bizonyos engedményekkel a közszolgálati és magyar zenei vállalások tekintetében.
whoisthere írta:Kerestem, de nem találtam Rise hallgatottsági adatokat. - ha tudsz mutatni, légyszi!

Ha a Rise, a Roxy és a DEEJAY is - mint zenei rádiók - veszteségesek voltak, ki lenne az a befektető, aki belemenne egy hasonló pénztemető indításába?

Megkérnék (aki ért hozzá) valakit, hogy magyarázza el, mit kellett/lehetett volna tenni, hogy a fenti rádiók ne legyenek veszteségesek? Anno olvastam a Rise reklámajánlatát, ők is prémium adóként aposztrofálták magukat, pénz bácsi mégse jött.
nehéz vásárlót találni egy 15-29-es rádió reklámidejére, na meg a konkurensek általában jobb (akár csomag/médiamix) megoldásokat kínáltak, adott esetben olcsóbban. a rise a non-spot bevételektől túl sokat várt, a spot-bevételeket pedig nem próbálta növelni úgy, ahogy megkövetelte volna az adott helyzet.
 #123693  Szerző: kukac
 
@asr27: "Viszont, ha azt nézzük szerintem most is
rengeteg olyan rádió működik amely
abszolút veszteséges, sőt a hallgatói tábora
is nagyon kicsi ( Radio Q, Klasszik, Jazzy,
Stb..)."
- erdekelne hogy mire alapozod ezeket a kijelenteseket, a jazzyre speciel ez ügy ahogy van nem igaz, jol megelnek Es kiegyenlitett, enyhen emelkedo a hallgatottsaga. Azt hiszem kozmusorszolgaltato (nincs mediaszolgaltatasi dij, viszont a reklamideje is kevesebb). Jol pozicionalt egy a szubkulturaban bovelkedo vetelkorzetben.
 #123689  Szerző: whoisthere
 
Kerestem, de nem találtam Rise hallgatottsági adatokat. - ha tudsz mutatni, légyszi!

Ha a Rise, a Roxy és a DEEJAY is - mint zenei rádiók - veszteségesek voltak, ki lenne az a befektető, aki belemenne egy hasonló pénztemető indításába?

Megkérnék (aki ért hozzá) valakit, hogy magyarázza el, mit kellett/lehetett volna tenni, hogy a fenti rádiók ne legyenek veszteségesek? Anno olvastam a Rise reklámajánlatát, ők is prémium adóként aposztrofálták magukat, pénz bácsi mégse jött.
 #123670  Szerző: markfelt
 
asr27 írta:
whoisthere írta:Ha kitennék a Jazzy-t és a Klasszikot tovább szű(r)külne minden.

Volt egyáltalán olyan halgatottsági mérés, amiben megjelent a Rise?
Igen volt, vissza lehet keresni, ha nem hiszed el. Sőt 2011 nyarán a Face is elég szép eredményt ért el!
Admin, oké értem én... persze, hát közösségiként vígan nyereségesek, de kereskedelmiként nem lennének azok (a Q még így sem az).
a q egy érdekes jelenség, ennél többet nem kívánok hozzáfűzni.

attól, hogy közösségi valami, még nincs könnyű helyzete, sőt számos kiadás sokkal magasabb - pl. bérköltség -, hiszen ha több a szöveges, gondosabb, aprólékosabb szerkesztést igénylő tartalom, több munkatárs kell. illetve a hallgatottság sosem lesz olyan, mint egy kereskedelmi rádióé, ergo alternatív lehetőségeket kell keresniük az értékesítés terén. ezt a jazzy és a klasszik tulajdonosai tökéletesen kitalálták, megfelelően pozicionálták és két speciális igényeket kielégítő, eladaható termék lett a végeredmény, ezért megy is a szekér.

a roxy és a rise sem csak a műsorszolgáltatási díjba rokkant bele... mindenesetre mindegyik - deejay-vel együtt - csak nyelte a pénzt, nem hozta, szinte történeteik egész ideje alatt. visszasírni lehet, de szakmai szempontból totál felesleges.
 #123669  Szerző: asr27
 
whoisthere írta:Ha kitennék a Jazzy-t és a Klasszikot tovább szű(r)külne minden.

Volt egyáltalán olyan halgatottsági mérés, amiben megjelent a Rise?
Igen volt, vissza lehet keresni, ha nem hiszed el. Sőt 2011 nyarán a Face is elég szép eredményt ért el!
Admin, oké értem én... persze, hát közösségiként vígan nyereségesek, de kereskedelmiként nem lennének azok (a Q még így sem az).
 #123668  Szerző: markfelt
 
asr27 írta:Szerintem azért pl a Rise 2010-ben amikor igencsak sok hírdetővel, nagy rajongói és hallgatói táborral rendelkezett főleg Budapesten, egyáltalán nem volt veszteséges.
ok, te feltételezésekre alapozol, én meg számokra, úgyhogy ebbe ne menjünk bele.
a jazzy és a klasszik mutatói pozitívak, nyereséges prémiumrádióként működnek (médiaszolgáltatási díjat nem fizetnek).
 #123667  Szerző: whoisthere
 
Ha kitennék a Jazzy-t és a Klasszikot tovább szű(r)külne minden.

Volt egyáltalán olyan halgatottsági mérés, amiben megjelent a Rise?
 #123666  Szerző: asr27
 
adminisztrator írta:a kellő, hallgatóbarát tematizációhoz valóban élénkebb verseny lenne szükséges, budapesten úgy 2-3 új kereskedelmi, zenei belépővel, valamint a neo frekvenciáin szintén egy új országos, kereskedelmi, zenei rádióval..

vegyük alapul, hogy pl. az olyanok, mint a budapest rádió, pont fm, rise, face, deejay, extrém, roxy, est fm, café, sztár fm igencsak nyelték a pénzt, van, amelyik sose volt nyereséges.
Szerintem azért pl a Rise 2010-ben amikor igencsak sok hírdetővel, nagy rajongói és hallgatói táborral rendelkezett főleg Budapesten, egyáltalán nem volt veszteséges.
Viszont, ha azt nézzük szerintem most is rengeteg olyan rádió működik amely abszolút veszteséges, sőt a hallgatói tábora is nagyon kicsi ( Radio Q, Klasszik, Jazzy, Stb..).
  • 1
  • 357
  • 358
  • 359
  • 360
  • 361
  • 565