Nem ellentmondásos egy kicsit az, hogy a MusicFM(nagyon helyesen!) segítőkész az elesett emberekkel szemben, ugyanakkor egész nap tolja a kormány reklámját "társadalmi célú hirdetésként"? Ez rájuk van erőszakolva? Nekem nagyon úgy tűnik...
szabogabor10 írta:- pedig mennyivel elegansabb lenne ha kicsit lazabbra igazitanak ezt a feszes kommunikaciot (elvegre az eletben oly sok minden sem csak feher es fekete).kukac írta:Igen, tényleg kezd nevetséges lenni, amit művelnek. Nagyon idegesítő.szabogabor10 írta:Ez a "karácsonyi topsláger" csak nekem bántja különösen a fülemet? Jó lenne, ha nem topslágereznének le mindent.- ez a rosszul megvalasztott szlogen tipikus esete, amikor a nyaron hirtelen kitalalt, elhatarozott, majd kovetkezetesen vegigvert kommunikacios strategia megbicsaklik es nevetsegesse teszi a teljes addigi munkat egy ilyen banalis dolog miatt.
Pl. - "A topslagerek kozott most jojjon egy karacsonyi dal"
- "topslagerek, karacsonyi kedvencek"
- "a topslagerek most az unnepekhez igazitva"
Stbstb, azert is eroltetett ez a topslagerezes, mert a karacsonyi dalok, a hallgato fele kozvetitett erzesvilaga minden, csak nem ez a "envagyokatokosdiszkos"-feeling, emiatt aztan furcsan is hat, kilog a lolab.