RADIOSITE Fórum

  • Rádió 1

 #170893  Szerző: kukac
 
Richmonde írta:
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.[/quote]

Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság? Akkor mi érdekli őket?[/quote]
az elérés, mutatós szám, azt lehet mutogatni a hirdetőnek, hogy lám mennyi emberhez jut el a hirdetése.
 #170892  Szerző: Richmonde
 
[/quote]
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.[/quote]

Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság? Akkor mi érdekli őket?
 #170889  Szerző: kukac
 
broadcaster írta:
kukac írta:
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
Szerinted az R1 esetében van jelentősége a Reach és Share értékeknek? Vagy bármilyen értéknek? :)
Attól függ mi a cél. Az ügynökséget nem érdekli a hallgatottság, a hirdető pedig nem ért hozzá. Helyi szinten viszont igenis van értelme, ott minden fillér számít és a hirdető odafigyel arra, hogy ki mennyire hallgatott.
 #170888  Szerző: broadcaster
 
kukac írta:
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
Szerinted az R1 esetében van jelentősége a Reach és Share értékeknek? Vagy bármilyen értéknek? :)
 #170884  Szerző: kukac
 
mikrofonos írta: Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
Ez csak egy jelképes párhuzam volt, nem kell szó szerint venni. :)
Persze, a dörzsölt marketingesek jól tudják, hogy egy jó időben indított kampány milyen hatással van a reach-adatokra, de ettől még egy jó helyi rádió továbbra is viszi a share-t.
 #170882  Szerző: mikrofonos
 
Az hogy Balázsék mikor honnan csinálnak reggeli műsort a helyi rádió hallgatottságára nem sok hatással bír, kb mint amikor jön az utazócirkusz, a népek kimennek megbámulni, aztán amikor elment, továbbra is a helyi kocsmába mennek szórakozni, informálódni, mert a helyi híreket mégiscsak ott mondják... :)[/quote]

Ha nem lenne értelme biztos nem csinálnák ezt a kitelepülősdit. Ennél azért dörzsöltebb marketingesei vannak egy ilyen rádiónak. Lehet, hogy egyelőre inkább a köztudatba bevitel a cél. De a megjegyzésed ettől függetlenül kedves, bár nem tudom, hogy egy Debrecen (Szeged, Miskolc stb) nagyságú városra is igaz ez a kocsmahírmondó-dolog.
 #170866  Szerző: kukac
 
Tomi76 írta:
kukac írta:Az hogy Balázsék mikor honnan csinálnak reggeli műsort a helyi rádió hallgatottságára nem sok hatással bír, kb mint amikor jön az utazócirkusz, a népek kimennek megbámulni, aztán amikor elment, továbbra is a helyi kocsmába mennek szórakozni, informálódni, mert a helyi híreket mégiscsak ott mondják... :)
Ez az első alkalom, hogy egyetértek veled. :D
Csak egy pillanatra nem figyelek, erre tessék... :)
 #170857  Szerző: Tomi76
 
kukac írta:Az hogy Balázsék mikor honnan csinálnak reggeli műsort a helyi rádió hallgatottságára nem sok hatással bír, kb mint amikor jön az utazócirkusz, a népek kimennek megbámulni, aztán amikor elment, továbbra is a helyi kocsmába mennek szórakozni, informálódni, mert a helyi híreket mégiscsak ott mondják... :)
Ez az első alkalom, hogy egyetértek veled. :D
 #170856  Szerző: kukac
 
mikrofonos írta:Köszöntem! A debreceni állapotokat - ha nagy ritkán Magyarországon vagyok - ismerem. Igen ott továbbra is jórészt a Best tarol eddig párhuzamosan a Petőfivel. Már amennyire a buszsöfőrok a fodrászok meg némelyik bolt rádiójából meg lehet ítélni. Balázsék viszont épp most csinálják majd a reggelt onnan, ahogy a helyi sajtóban olvasom. Szóval a nyomulás töretlen és biztosnak tartom, hogy lesz átrendeződés az év végéig.
Az hogy Balázsék mikor honnan csinálnak reggeli műsort a helyi rádió hallgatottságára nem sok hatással bír, kb mint amikor jön az utazócirkusz, a népek kimennek megbámulni, aztán amikor elment, továbbra is a helyi kocsmába mennek szórakozni, informálódni, mert a helyi híreket mégiscsak ott mondják... :)
 #170855  Szerző: mikrofonos
 
Köszöntem! A debreceni állapotokat - ha nagy ritkán Magyarországon vagyok - ismerem. Igen ott továbbra is jórészt a Best tarol eddig párhuzamosan a Petőfivel. Már amennyire a buszsöfőrok a fodrászok meg némelyik bolt rádiójából meg lehet ítélni. Balázsék viszont épp most csinálják majd a reggelt onnan, ahogy a helyi sajtóban olvasom. Szóval a nyomulás töretlen és biztosnak tartom, hogy lesz átrendeződés az év végéig.
  • 1
  • 641
  • 642
  • 643
  • 644
  • 645
  • 1021