Garfield írta: ↑2021.01.16. 20:36 "Január 17-től, minden vasárnap jelentkezünk majd a Samsung Experience Slágerlistával. "Voltak előzmények, lásd a Juventus Top 40 Tuborg Top 40-né átnevezése, azt megelőzően Coca Cola Eurochart, stb.
A szponzoráció kétségtelenül egy jó reklámozási forma, de azért van egy határ, amin túl már zavaró a dolog. Egy műsort a szponzorról elnevezni - szerintem - már pofátlanság.
Erről nem is mondanék véleményt, viszont én nagyon bírtam, amikor pl. neves műsorvezetőről neveztek el slágerlistát, lásd a majd tíz éven át népszerű Casey's Top 40, Casem Kasem vezetésével (amúgy a Radio & Records magazin hivatalos poplistája volt), a maga kategóriáján belül szerény véleményem szerint a legjobb. (Idehaza viszont a legelrettentőbb példa a Jáksó Top 20 volt...) Egy arra alkalmas műsorvezetővel persze Mo.-n is működne.