RADIOSITE Fórum

  • Class FM

 #48106  Szerző: Dave1988
 
Azért kíváncsi lennék, ha most lenne egy szavazás arról hogy a Danubius-Class vagy a Sláger-Neo jobb-e, visszakövetelnék-e a régi rádiókat.
Szerintem a Slágert igen, a Danubiust nem, mert a Class FM változatosabb mint elődje volt. (Danubiuson pl.: egynap 10X minimum lejátszották a Nickelbacktől a Rockstart)
 #48105  Szerző: Dave1988
 
A Class FM „letarolta” a kereskedelmi rádiók piacát – országosan minden műsorsávban és minden korcsoportban vezeti a hallgatottsági listát: a legfrissebb Ipsos–GFK hivatalos rádiós közönségmérési adatok szerint a Class FM a leghallgatottabb országos kereskedelmi rádió. Pakots Zsolt, a Class FM vezérigazgatója elmondta: „Felismertük, hogy 2010-ben már máshogy kell rádiózni. A hónapról hónapra végzett tudatos építkező munka gyümölcse beérett, nagy örömmel tölt el minket, hogy végre bebizonyosodott: nem hiába dolgoztunk. A hallgatók döntöttek, a tények makacs dolgok, a számok egyértelműen mutatják, hogy ki halad jó irányba, jelenleg a Class FM a piacvezető kereskedelmi rádió. Örülünk, de tudjuk, hogy van még min dolgozni, van hová fejlődni és az éles verseny miatt folyamatosan naprakésznek kell lennünk.
 #48104  Szerző: Dave1988
 
Szerintem a Class a sikerét a kreativosainak köszönheti, mert promócióban magasan veri a Neo-t. A Neo arculata a 2000 évek eleji rádiók színvolanán van. Bár az új felkonfok valamivel jobbak, de a Class szintjét nem érik el. És a
Morningshow is sok rendezvény szponzora, ezzel tudja promózni magát a csatorna is, míg a Neo FM-et nem sok helyen láttam rendezvényeken médiapartnerként feltüntetve. Ha a Bumi beleakar szólni a hallgatottsági versenybe, akkor meg kell újítani az arculatát, mert még mindig a 10X-évvel ezelőtti szövegek mennek. PL: Márta néninél, meg Bryannál. A Morning Show új arculatot épített fel (bár kényszerből, mivel nem vihatte tovább a Pirítóst),
de ez az új arculat még jobb lett mint a régi.
 #48103  Szerző: Dave1988
 
A radiosite.hu-s hallgatottsági adatok 2010. áprilisiak, a Magyar Nemzetben megjelentek meg 2010. májusiak :shock: . És azért nincs MR1-Kossuth mert ami a MNO-n megjelent cikk, az csak a kereskedelmi rádiókat tartalmazza, és mint tudjuk a Kossuth közszolgálati. Valószínű, hogy 1-2 nap múlva a radiosite.hu-n is fennlesznek a májusi adatok. Amúgy teljesen elképzelhetőnek tartom, hogy a Class megelőzte a Neo-t, mert a NEO FM-en mióta megy a Bumeráng, azóta ugyanazzal a zenei alappal dolgoznak (előtte teljesen alterrádió volt) és nem frissítik a zenei kínálatot. A Class meg az utóbbi időben még mainstreamebb lett és szerintem változatosabb és hallgathatóbb, mint volt. A felmérésekre visszatérve, csak a GFK-Ipsos végezhet rádiós kutatásokat Magyarországon. (habár a Gallup is időnként megjelentet hallgatási kutatásokat, azok nem hivatalosak.)
 #48099  Szerző: rádióska
 
lali87 írta:A Magyar Nemzet helyében én sem mernék mást írni a Népszabadság tutira a Neo-t és a Bumerángot hozná ki győztesnek persze teljesen objektíven és tárgyilagosan..... :lol:
És hova tűnt az 1.2 millió MR1-Kossuth hallgató és az a pár(százezer) elárvult R1 hallgató is kiszorult az országból???? :roll:

Nem tudom elhinni, hogy minden jelentős kampány nélkül ezt meg tudták fordítani egy hónap alatt:
Forrás: Radiosite.hu
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő)
MR1-Kossuth: 1174
Neo FM: 1139
Class FM: 848
Juventus Rádió: 357
MR2 Petőfi Rádió: 178
Rádió 1 NETWORK: 150

Forrás: Magyar Nemzet Online
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő):
Class FM: 1385
Neo FM: 1283
Juventus Rádió: 558
MR2 Petőfi Rádió: 488

Vagy a mérés sz*r...vagy a Class rendelte meg..... ;)

a forrás nem az MNO, hanem az Ipsos-GfK, ahogyan a korábbi mérések esetében is.
 #48094  Szerző: ribbon
 
lali87 írta:A Magyar Nemzet helyében én sem mernék mást írni a Népszabadság tutira a Neo-t és a Bumerángot hozná ki győztesnek persze teljesen objektíven és tárgyilagosan..... :lol:
És hova tűnt az 1.2 millió MR1-Kossuth hallgató és az a pár(százezer) elárvult R1 hallgató is kiszorult az országból???? :roll:

Nem tudom elhinni, hogy minden jelentős kampány nélkül ezt meg tudták fordítani egy hónap alatt:
Forrás: Radiosite.hu
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő)
MR1-Kossuth: 1174
Neo FM: 1139
Class FM: 848
Juventus Rádió: 357
MR2 Petőfi Rádió: 178
Rádió 1 NETWORK: 150

Forrás: Magyar Nemzet Online
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő):
Class FM: 1385
Neo FM: 1283
Juventus Rádió: 558
MR2 Petőfi Rádió: 488

Vagy a mérés sz*r...vagy a Class rendelte meg..... ;)
Jogos, itt most csak a saját média portfóliójuk volt érdekes, de amúgy a kutatások minősége, és azok a cégek akik ezt megrendelik, gyakran hagynak kivetni valót a munkájuk során. A kutatás módszere és mintája , megrendelői igénye nagyban befolyásolja annak adatit. Ez így volt sajnos mindig, ezért látom megbízhatóbbnak az internetet mert ott nagyon nehéz csalni az adatokkal. Végül, gondolod, hogy a hirdetők nagy része ezen adatok alapján dönt arról, hol veri el a pénzét... Ha igen akkor nagyon naiv vagy.
 #48093  Szerző: lali87
 
A Magyar Nemzet helyében én sem mernék mást írni a Népszabadság tutira a Neo-t és a Bumerángot hozná ki győztesnek persze teljesen objektíven és tárgyilagosan..... :lol:
És hova tűnt az 1.2 millió MR1-Kossuth hallgató és az a pár(százezer) elárvult R1 hallgató is kiszorult az országból???? :roll:

Nem tudom elhinni, hogy minden jelentős kampány nélkül ezt meg tudták fordítani egy hónap alatt:
Forrás: Radiosite.hu
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő)
MR1-Kossuth: 1174
Neo FM: 1139
Class FM: 848
Juventus Rádió: 357
MR2 Petőfi Rádió: 178
Rádió 1 NETWORK: 150

Forrás: Magyar Nemzet Online
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő):
Class FM: 1385
Neo FM: 1283
Juventus Rádió: 558
MR2 Petőfi Rádió: 488

Vagy a mérés sz*r...vagy a Class rendelte meg..... ;)
  • 1
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 393
  • 510