RADIOSITE Fórum

  • Neo FM

 #55801  Szerző: benjamin
 
Főleg hogy nem lehet semmire rákattintani a híreken kívül. :x
 #55797  Szerző: Zeegee22
 
benjamin írta:Újult a weboldal.
Hát ezt az "újulást" ne verjük nagy dobra.... :X.:
 #55796  Szerző: benjamin
 
Újult a weboldal.
 #55786  Szerző: benjamin
 
Amúgy mikor is lesz ez a "finomtgatás"?
 #55724  Szerző: lali87
 
Régen fel volt osztva a piac. Most meg mindenki mindent játszik, hogy mindenki őt hallgassa. Megürült a királyok széke és mindenki fel akar rájuk mászni. Igényes országos kereskedelmi rádiót ezen a kétszereplős piacon soha nem fogsz látni (hallani), mert itt "tömegízlést" kell kiszolgálni.
Az átlag rádióhallgató aki megveszi a reklámozott dezodort, orsi párizsit...stb. na az napi 8 órában háttérzajnak használja. Annak Edda kell, meg Lady Gaga és persze Holly Johnson....mert különben ku....a elkapcsol.
Ki.....t nehéz eltalálni mit szeret igazán a nép.

Anno mint leírtam már 1x-2x A Sláger a végleges arculatát 6 év alatt nyerte el....amíg Oldies rádióból ilyen "Minden idők Slágerei" lett.
Ezt nem lehet egyik napról a másikra megváltoztatni.
És mivel a Nemjóefem szarakodott az elején ezért mindenki Sláger Rádió lett a Sláger hallgatótábora felaprózódott a kis rádiók között akik tovább vitték a "Minden idők legnagyobb slágereit" PL Juventus
A Danubius helyén szóló Class FM is időbeni korlátozás nélkül rotálja a zenéket pár ex Slágeres hallgatót tuti csíptek ők is.
 #55713  Szerző: Gabeedj
 
Hát igen!Egy Fehérvár rádió az nem olyan mint egy Neo!
A két rádió felépítése teljesen különbözik és nem csak azért,mert az egyik helyi,a másik országos.Az egyikbe kevesebb tőke forog,így jobban meg kell becsülni a hallgatót.A másikba több tőke áramlik és a hallgató nem fontos,csak a hallgatottsági adatok és a vetélytárs megelőzése!
Igazából ez a nagy különbség.Mert ha figyelnének arra,hogy mit kívánnak az emberek,akkor nem a Slágeros maszlagot kellene csak hallgatni,hanem lenne valódi rock(egy akusztik jellegű műsor),lenne dance műsor,magyarul kiszolgálnák a közönséget!Annak idején sokan csak Juventust hallgattak,egy olyan koncepciót miért nem lehet újra felfuttatni?Magyarországon csak a Sláger rádiós zene a menő vagy az amit a Rádió 1 képvisel??Ez a baj,hogy erre építenek ,mert nem mernek újat bevállalni,pedig lenne más kiút.Ciccohoz csatlakozva a közvélemény kutatás nem teljesen pontos adatokat közöl.Ja és Neo baromi unalmas ,mindig ugyan az a zene megy ,alig van valami friss, sokszor irritáló
 #55696  Szerző: Cicoo
 
Szelerailway írta: Dehogynem hallgathatatlan.Te ,állításod szerint,csak ma hallgattad,hidd el,legalább fél éve minden áldott nap ugyanezek a zenék mennek,szinte semmit sem frissítettek rajta,egyenesen már irritáló.
Akkor nem szóltam. :sealed:
 #55695  Szerző: Szelerailway
 
"Nem tudom, hallgattátok-e mostanság. Én ma belehallgattam. Nem a zenékkel van a baj. Tényleg Slágeres, de nem hallgathatatlan."

Dehogynem hallgathatatlan.Te ,állításod szerint,csak ma hallgattad,hidd el,legalább fél éve minden áldott nap ugyanezek a zenék mennek,szinte semmit sem frissítettek rajta,egyenesen már irritáló.
 #55692  Szerző: Cicoo
 
orrhang írta:Ez ellen vitatkozhatsz,de a felmérések eredményei ellen nem!
Hajjaj, dehogynem.. De nem 100%-ban hülyeség az eredmény.
 #55691  Szerző: Cicoo
 
Nem tudom, hallgattátok-e mostanság. Én ma belehallgattam. Nem a zenékkel van a baj. Tényleg Slágeres, de nem hallgathatatlan. Az összes többi a baj. Például ez a műsorvezető hölgy ezzel a duruzsolós, tegeződős, szirupos valamivel. Amikor indultak, valóban azt mondták, hogy közízlést akarnak formálni. Na, ehhez képest ocsmány minőségben szólaltak meg, és elég nagy volt az összevisszaság. Ez már nem volt egy jó kezdet. Aztán rájöttek, hogy ki is kéne venni pénzt a projectből, nem csak belerakni. Csináltattak egy felmérést. Volt benne egy olyan kérdés, hogy igaz-e a Bumerángra, hogy" témát ad az embereknek, amiről beszélhetnek". Erre határozottan emlékszem, hogy pontozni kellett a Bumeráng értékelésekor. Na, én nem tudom, milyen eredmény jött ki, miből következtettek arra, hogy ezt a mondatot még a Bumerángos reklámspotba is bele kellett venni, de fogtam a fejem, mikor meghallottam. Nem tudom, mi lett a eredmény, de nekem az az érzésem, hogy ezzel a kérdőív-témával akarta bizonyítani a marketinges csapat, hogy ő márpedig a) dolgozik b) jó úton halad. Csakhogy abból a pénzből, amit ebbe beleöltek, már össze lehetett volna rakni egy műsort. Vagy összerakni egy turnét. Vagy bármi értelmeset. A kérdőívet jórészt 25-49 év közötti hölgyek válaszolták meg. Férfiakat alig lehet ilyen kérdőívekre rávenni. Ha valóban kíváncsiak az emberek véleményére, akkor legyen egy fórum a weboldalon, legyen internetes kérdőív, gyűjtsék SMS-ben a válaszokat, és ne csak pontozgatni lehessen. Az nem jár tényleges információval, hogy a megkérdezettek átlagosan 3.5/5 pontra értékelték, hogy szívesen hallgatnak '80-as évek-beli zenét.. Mert lehet, hogy a popdalokat szívesen hallgatják ebből a korszakból, a rock-ot már nem..
  • 1
  • 369
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 584