
donder írta:Egyelőre a fejlemény annyi, hogy az elmúlt 48 órából kb. 35-ben nem volt se net, se telefon, persze nem egybefüggően, elment-visszajött-elment-visszajött. Csak az arány kábé olyan volt, hogy 5 percig volt, 3 óráig nem volt.admin írta:...Na erre nagyon kíváncsi leszek! Majd ha fejlemény lesz, légysziven írj majd!
lali87 írta: Elvileg, van amikor megvan a garantált és néha a max is...Router véletlenül nincs a gép és a modem közé iktatva?![]()
1. Vegyek másik hálókártyát......
2. Kijött a UPC-s forma kicserélte a modemet
3. kijött mégegyszer megint kicserélni![]()
4. Már csak azt a havi 2000-ret sajnálom amivel drágább mint a 30/3-as használati értéke semmivel nem több, ha letöltök 10MB/sec-el szinte megbénul a gép. És pont a "vágyott" 10Mbites feltöltési sebesség nincs meg.![]()
A 30/3 legalább stabil volt soha nem volt vele baj.....
Amint lehet lemondom.....
admin írta: Ühümm, ja.A hibabejelentő viszonylag hamar felveszi, a lemondás, számlaproblémák valóban lassúak, de sajnos ez más szolgáltatóknál is így van
Próbálj lemondani valamilyen szolgáltatást (esetemben a *** SmartGuard-ot, amit rámtukmáltak)... 14 percet telefonáltam el a szolgáltatás lemondására, amiből "csak" 4 perc volt várakozás, 1 perc pedig a menürendszerben a kezelő kérése.
A maradék 9-ben végig kellett hallgatnom az összes új ajánlatot a kezelő csajtól, különben nem mondhattam le. Mindegyiknél megkérdezte, hogy "-Érdekli Önt esetleg? (...) Miért nem?!". Rettenet erőszakos volt.
Miután elmondott mindent, azt hazudta, hogy csak úgy mondhatom le, ha kötök egy másik, ugyanolyan, vagy nagyobb értékű szolgáltatást. Felvilágosítottam, hogy erről semmilyen szerződésben nem volt szó sem és a SmartGuard-ra nem vállaltam hűséget. Hümmögött, majd 2 percig várakoztatott és végül nagy' nehezen deaktiválta. Elnézést elfelejtett kérni.
Lehet, hogy a többi maca rendben van, de én egy ilyet fogtam ki.
admin írta:http://www.upc.hu/kabel-internet/fiber-power-120/Elvileg, van amikor megvan a garantált és néha a max is...
Gondolom ilyened van.
garantált sávszélesség: 30720/4096 kbit/s
Úgyhogy 1221, hibabejelentés, de előtte vegyél be egy nyugtatót, mert a UPC ügyfélszolgálattól eléggé felmegy a vérnyomása az embernek.