RADIOSITE Fórum

  • Radio Face

 #89710  Szerző: Snake
 
0,1KW környéke az engedély és nyereséges körsugárzóval megy, az más kérdés h szimulációm szerint ez minimum a triplája a dolognak, fehérváron csak azért nem szól, mert a siófoki kossuth szétnyomja.
 #89709  Szerző: Nightman
 
Hm.. Az 5 elemes yagi jó ötlet,sőt! De ha legálisan oldanák meg mindezt, ( :D ) akkor még erre is engedélyt kellene kérni.. Ha pedig Gödöllőnek épp körsugárzóra van engedélye (?) akkor engedélyköteles továbbá az irányított sugárzás is.. Akik jártasak ebben,tudják,hogy szinte centire pontosan meg kell adni minden engedélyeztetésnél az adó helyét,tipusát,lassan már a kábel szinét is.. De a Face-t ismerve...........(a többit tudjátok..) :smoke: ..Kimaradt a lényeg..ha Gödöllönek nem is kereskedelmi rádióra van engedélye, (valaki írta) akkor hamar lekapcsolják ezt az adót is.. S ha így lesz,megint szegény-szegény face,a hatalom lekapcsolta........hm........ :hit:
 #89695  Szerző: csokie
 
Felvett szignálok még Radio Face FM 88.1, műsorvezető is téved, ráadásul RDS meg AKTIV R.
RT: RADIO AKTIV GODOLLO.
Telefonnal lejött az RDS és az RT is. Kelenföldnél. Amúgy érdekességképpen hallgattam a Déli pályaudvartól Érdig, szinte végig jön, kicsit hangyásan, szakaszosan az N8-assal.
RDS+RT a vonaton jött le.
Itthon kisrádión is lejön az RDS és kicsit zajos sztereó vétel van egy szál dróttal.
Hát ha azt akarják, hogy menjen a belvárosban is, akkor cseréljék le az adó antennát egy 5 elemes yagira, és irányítsák a Gellért-hegy felé :)
Amúgy jelenleg körsugárzóról megy?
És papíron hány wattal mehet?
 #89692  Szerző: LuciFerko
 
És mi történt a Riseval? :punch:
 #89691  Szerző: markfelt
 
Egyszer 88.1-et, egyszer 93.6-ot mond a műsorvezető. Nyilván nem könnyű átszokni. :)
 #89628  Szerző: Glenn
 
Nekem nem tűnik erősebbnek, sem kocsiban, sem itthon (54 dB ez is a Sony tuneren).
 #89621  Szerző: Attis
 
Majd A Rise-sok jelentik
Akik hónapokig ugyanezt eljátszották. :gülü:
A legjobb az egészben, hogy a gödöllői freki közműsor-szolgáltató jellegű, vagyis a többi kereskedelmi rádióhoz képest filléreket kell fizetni érte. Azon egyszerű oknál kifolyólag, mert ezt a frekit nem erre tervezték.
 #89620  Szerző: Risefan
 
ceve írta:
admin írta:Szerintem már most jobban jön, mint a Rise.
Nem is kicsit.

33-as buszon hallgattam hazafelé a Lágymányosi hídtól a Camponáig, és a teljes szakaszon voltak szinte teljesen tiszta foltok. A budatétényi dombon felfelé sétálva pedig már annyira folyamatossá vált a vétel, hogy azt nézegettem, elkapja-e az RDS-t.

Ez kb. azt jelenti, hogy a XXII. kerület alsó felén - azaz Budapest Gödöllőtől legtávolabbi részén - is simán hallgatható egy jól belőtt konyhai rádión, illetve kocsiban.

Ugyanez a másik irányban a Rise-os érában:
ceve írta:Dél-Buda - Belváros hajnalban,buszon, Nokia + gyári headset:

Budafokig semmi nyoma, a XXII. ker. északi részétől jönnek be foszlányok. Astoriáig jöttem, ezalatt csak a rövid Duna-parti szakaszon volt úgy-ahogy folyamatos vétel.

Jól beállított szobai rádióval kb. a Petőfi híd vonalától saccolom élvezhetőnek.
Majd A Rise-sok jelentik :troll:
 #89613  Szerző: ceve
 
admin írta:Szerintem már most jobban jön, mint a Rise.
Nem is kicsit.

33-as buszon hallgattam hazafelé a Lágymányosi hídtól a Camponáig, és a teljes szakaszon voltak szinte teljesen tiszta foltok. A budatétényi dombon felfelé sétálva pedig már annyira folyamatossá vált a vétel, hogy azt nézegettem, elkapja-e az RDS-t.

Ez kb. azt jelenti, hogy a XXII. kerület alsó felén - azaz Budapest Gödöllőtől legtávolabbi részén - is simán hallgatható egy jól belőtt konyhai rádión, illetve kocsiban.

Ugyanez a másik irányban a Rise-os érában:
ceve írta:Dél-Buda - Belváros hajnalban,buszon, Nokia + gyári headset:

Budafokig semmi nyoma, a XXII. ker. északi részétől jönnek be foszlányok. Astoriáig jöttem, ezalatt csak a rövid Duna-parti szakaszon volt úgy-ahogy folyamatos vétel.

Jól beállított szobai rádióval kb. a Petőfi híd vonalától saccolom élvezhetőnek.
 #89607  Szerző: tomee
 
Na majd a Roxy fogja elhozni a példaértékű rádiózás korszakát. ^^ :D
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 174