Ismét pozitív tapasztalatom van a Vodafone-nal, 12 évet voltam a Telenornál (anno még Pannon GSM) illetve T-Home vezetékes telefon is van, de én még sehol nem éreztem azt, hogy én, mint ügyfél ennyire fontos legyek, mint a Vodafone-nál.
Történt előző hónapban, hogy kiszámláztak 20-30 perc olyan hívást ami valójában ingyenes lett volna, csak sajnos a hívott félnél a Vodafone üzletben ülő alkalmazott rosszul állította be a zárt csoportot.
Természetesen panaszt tettem. Ma pedig felhívtak, hogy jogos volt a panaszom és nagyon sajnálják a történteket, az összeget a következő számlámban jóváírják és a kellemetlenségek miatt, fogadjak el a júniusi számlámra egy jelképes 800Ft összegű jóváírást.
Volt már részem Telenoros számlapanaszban illetve T-s számlapanaszban, hát nem hogy jelképes összeget, de még normális választ sem kaptam tőlük soha (csak a mellébeszélés ment)...