htmm írta: ↑2024.09.26. 10:56Minden szavaddal egyetértek. Valóban az irreálisan magas frekvenciahasználati díjak és a sorozatos büntetések nyírták ki a Dance rádiókat. Szóval a "hatóság" tette tönkre az említett, igen is nagy hallgatótáborral rendelkező rádiókat.Attis írta: ↑2024.09.05. 18:00Ha jol tudom a buktat a magas frekvenciahasznalati dij okozta, amit mar nem tudtak kitermelni.asr27 írta: ↑2024.09.05. 14:49 Nézzük a dolgokat reálisan:A Deejay egy példa. Most lusta vagyok visszakeresni, BéresZoo az utolsó adásban elárulta, hogy havi szinten már mekkora bukta volt az olasznak.
Ennyi erővel, aki Rap, Hip-Hop zenéket hallgat, az sem FM rádiót hallgat már, mégis üzemel nekik egy rádió, hosszú évek óta...
Az meg, hogy nem sikerültek a Dance formátumú rádiók, nem azért volt, mert nem lenne rá igény, vagy nem tudtak működni. Egész egyszerűen a kormány tette tönkre őket. Bár, a Music FM 2014 és 2018 között ellenzéki tulajdonossal is simán működött. A Roxy pedig 13 évig bírta a 96.4-en.
Amely rádiók megszűntek, azok általában a politikai beleszólás és a hülye médiatörvény miatt szűntek meg.
Most azon lehet (es erdemes is) vitatkozni, hogy ez a radio hibaja-e, vagy a hatosag inkompetenciaja. Viszont meg sokan majdnem 20 ev utan is MFM/DeeJay nosztalgiaban elnek. Szerintem a frekvenciagazdalkodasnak az kellene, hogy legyen a fo celja, hogy olyan radiok kapjak meg a frekvenciakat, amelyikeket a hallgatok hallani szeretnenek es ennek a frekvencia hasznalati dij csak egy eszkoze kellene, hogy legyen.
Ha ezt az eszkozt ugy hasznaljak, hogy olyan radiok szunnek meg miatta, ami meg 10+ ev mulva is hianyzik egy jelentos hallgatoi csoportnak, akkor en szemely szerint nem tudok masra gondolni, mint a hatosag/torvenyhozok alkalmatlansagara.
A frekvenciak szukosseget meg lehetett volna oldani a DAB(+) bevezetesevel, de valahogy pont nem sikerult.
Igény a mai napig lenne rá, jóval nagyobb, mint pl egy Rap vagy Roma rádióra. De hát tudjuk, ennek a kormánynak nem a lakossági igények számítanak, hanem az, amit ők és a haverok kitalálnak.
