RADIOSITE Fórum

  • Yettel.

 #114599  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta:Miskolcon megszűnt az egyetlen Telenor Márkaképviselet. A helyét Telenor partner üzlet vette át, fele annyi területen, fele annyi pult számmal.
Ennyire nem megy már nekik??
Szerintem az is közrejátszhat, hogy a személyesen az üzletekben gyakorlatilag már csak készüléket tudsz vásárolni, esetleg számlát befizetni. Egyéb ügyintézést telefonon vagy levélben kell lebonyolítani, pl. hiába mész be számlareklamációval, semmit nem tesznek, leírják egy papírra a panaszt és továbbítják.
Ami még lehet, hogy valószínűleg az ügyfelek is kezdik megunni az 1-2 éves, 4-5-6000.-Ft-os csomagokra vonatkozó tarifahűséggel egybekötött hűségnyilatkozatokat és inkább megveszik más áruházakban a készülékeket.
 #114581  Szerző: tomee87
 
Miskolcon megszűnt az egyetlen Telenor Márkaképviselet. A helyét Telenor partner üzlet vette át, fele annyi területen, fele annyi pult számmal.
Ennyire nem megy már nekik??
 #112758  Szerző: donder
 
Újabb fail-t fedeztem fel, de ezt szerencsére már rögzíteni is tudtam.
A baj most annyi volt hogy Édesanyám telefonszámát fél percig tartott mire megtalálta a rendszer és kicsörgött (pedig 10 km-re voltunk egymástól)
Mire kicsörög, Anyu felveszi, majd megakad, TOVÁBB CSÖRÖG majd némi búgással egybekötve hallom ismét Édesanyám, de pár mp és megszakad a vonal.
Utána újrahívom, de akkor már minden jól ment.
(megjegyzés: A felvételen a hangom elég sz*r, nem tudom miért...)

http://www.4shared.com/mp3/hWGrru8q/fail.html?
 #112527  Szerző: mimi
 
szemilan írta:A másik szolgáltatókat érintő részt kommentálnám, miszerint ők ki tudták küldeni az SMS-t, tehát valamit jobban csinálhattak..., illetve nem hiszem, hogy többesszámban kellett volna írni. Ez bennem olyan érzést kelt, mintha náluk nagyon rossz lenne a helyzet és javítsunk a helyzetünkön azzal, hogy a másikat is belerángatjuk.
Kb. éjszakára el is ért mindenkihez az egyébként is értelmetlen üzenet a többi szolgáltatónál, helyesen értékelte a Telenor, hogy ez csak felesleges hálózatterhelés.
 #112511  Szerző: szemilan
 
A Telenor hivatalos indoklása szerint a hálózata az időjárási körülmények miatt elég leterhelt volt (kiesett, nem működő bázisállomások stb...) éppen ezért fontosnak tartották, hogy a hálózat ne omoljon össze, ezért nem terhelték az SMS-ek kiküldésével.
Az adott időszakban szakembereink nagy számban komoly energiákkal azon dolgoztak, hogy a térségben az áramkimaradás miatt (amely mindhárom szolgáltató szolgáltatását érintette) ne legyenek térerő kimaradási gondok, a bajba jutottak és az ő számukra szeretteik elérhetőek maradjanak. Ezt tekintettük elsődleges feladatnak, hogy a konkrétan bajban lévő emberek ne legyek elszakadva a külvilágtól. Szerencsére szakembereink (akik szintén abban az időjárási közegben tértek a térségbe, és ezután a szabadban is dolgoztak) sikeresen hárították el a felmerülő nehézségeket, még most is folyamatosan dolgoznak. Ennek köszönhető, hogy komolyabb fennakadást kevesen tapasztalhattak

Szolgálati közlemény: a rendkívüli időjárás miatt Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, Hajdú-Bihar megyében és Dél-Dunántúlon szórványosan a szolgáltatás akadozásával találkozhattok. A jelenség oka a tegnap este óta tartó rendkívüli havazás, de legfőképpen az áramszolgáltatás kimaradása okoz gondot a térségben a mobilszolgáltatók számára. A bázisállomásokat áramkimaradás esetén saját tartalék akkumulátoraik látják el árammal, de ezek kapacitása is véges. Szakembereink a lehetőségekhez mérten járják az érintett területet és aggregátorokkal biztosítják az áramellátást, amíg a térségi áramszolgáltató (a vis major helyzet miatt) ezt nem tudja biztosítani. Sajnos vannak olyan bázisállomások, amelyek nem megközelíthetőek vagy hatóságilag elzárt területen vannak, ezek forgalmát a környező állomások veszik át az érintett időszakban. Szíves megértéseteket kérjük, és bízunk benne, hogy a hálózati optimalizálásoknak köszönhetően fennakadás nélkül eléritek a térségben (és a térségből) szeretteiteket, barátaitokat, ezen dolgozunk.
A másik szolgáltatókat érintő részt kommentálnám, miszerint ők ki tudták küldeni az SMS-t, tehát valamit jobban csinálhattak..., illetve nem hiszem, hogy többesszámban kellett volna írni. Ez bennem olyan érzést kelt, mintha náluk nagyon rossz lenne a helyzet és javítsunk a helyzetünkön azzal, hogy a másikat is belerángatjuk.
 #112488  Szerző: asimov
 
Irónikus facebook poszt az sms-ről:
"A Belügyminisztérium sms-t küld, míg az osztrákok hókotrókat... az érzés megfizethetetlen!"
:)

mlaszlo írta:
Ivoa írta:http://index.hu/belfold/2013/03/15/mind ... kap_sms-t/

Nem tudom, mire fel nem továbbította a Telenor ezt (mégha az értelme megkérdőjelezhető, akkor is).
Elismerés annak, aki az sms szövegét kitalálta Őszintén, ki az akit ez megnyugtat több órányi hórabság után? :S
Inkább csak látszatintézkedésnek mondható, hogy na küldtünk valami értesítést. Valahol megértem, hogy ebbe az értelmetlen üzenetküldözgetésbe a Telenor nem akart részt venni.
 #112480  Szerző: szemilan
 
Elég megosztott a Telenor ügyfélbázisa az SMS üzenetet illetően, de a nyomás hatására ők is jóváírnak.
A szélsőséges időjárási és közlekedési körülményekre tekintettel jóváírjuk ügyfeleink belföldi hívás és sms költségeit a katasztrófa sújtotta térségekben. Pontos részleteket a jövő héten osztunk meg veletek.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 29