Oldal: 109 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.27. 14:24
Szerző: mlaszlo
Nagy vonatritkítás jöhet áprilisban

Bár a menetrendváltásra egész Európában hagyományosan decemberben kerül sor, a magyar vasúton idén áprilisban is komoly változások jöhetnek, értesült az ecoline. Mávos belső információkra hivatkozva állítják, hogy tavasszal komoly mértékben csökkenhet a közlekedő személyszállító vonatok száma. Politikailag ugyanis nem lenne vállalható az újranyitott vonalak bezárása, de a vonatritkítás még beleférhet.

Napi két pár vonat? Ez aztán a szolgáltatás. Gondolom az is olyankor menne, amikor lehetőleg senkinek se lenne jó.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.25. 12:42
Szerző: mlaszlo
djlacee írta:Nálunk is ráférne a változás, ilyen képtelen dolgok vannak a környékemen, pl hogy 10-15 perc alatt elmegy 4 különböző járat, és utána fél óráig semmi :gülü:
A BKV-nál ez általános, hogy csak a főbb vonalakat említsem, a 7-es buszcsalád 4 járata általában egymás mögött halad végig, utána van amikor 10-15 percig semmi és nem forgalmi torlódás miatt, hanem mert így indítják már őket a végállomásról. A körúti villamosok ugyanez, hiába az új lámpaprogram, most is elmegy a tömött 6-os, után rögtön jön a viszonylag üresebb 4-es, majd 4-5-6 percig semmi, és azt se venni észre, hogy gyorsabb lenne. Egyébként az előző lámpaprogrammal sem volt gond, az utóbbi időben azért bukta el a combino a legtöbb zöldet, mert az egy-két éve felújított pálya nem egy helyen már csak 15-20 km/h-ás sebességgel járható, ezért lassabb lett a villamos.

Nálunk Érden sem ártana valamit kezdeni a tömegközlekedéssel, nem kimondottan a menetrenddel van gond, hanem sok az ellátatlan terület. Ami felénk jön busz, annak meg 1 km-enként van megállója, aztán csodálkoznak hogy nincs rajta utas, persze hogy nincs, mert hiába megy el a ház előtt, ha csak 5-600 m-re áll meg, kicsit többet gyalogol az ember és eléri a fővonalat és megússza az átszállást.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.25. 11:46
Szerző: djlacee
Nálunk is ráférne a változás, ilyen képtelen dolgok vannak a környékemen, pl hogy 10-15 perc alatt elmegy 4 különböző járat, és utána fél óráig semmi :gülü:

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.24. 23:51
Szerző: SySERR
LuciFerko írta:Teljesen átalakul Székesfehérváron a tömegközlekedés.
http://www.fmh.hu/cimlapon/20120222_buszkozlekedes
Egerben is jelentos valtozas: http://tveger.hu/hirekreszlet.php?hir=4623

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.23. 02:06
Szerző: LuciFerko
Teljesen átalakul Székesfehérváron a tömegközlekedés.
http://www.fmh.hu/cimlapon/20120222_buszkozlekedes

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.15. 08:30
Szerző: asimov
Tarlos Istvan komoly dolgokrol es mindenestol is csak marcius vegeig kitarto fizetokepessegrol beszel, a BKV kapcsan: Nepszabadsag riport Tarlos Istvannal

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.10. 16:53
Szerző: mlaszlo
rmihaly76 írta:Peldaul ugy is lehetseges ez, hogy kevesebb volt az eves egyenleg pozitiv oldala, mint az osszes -banki es egyeb- tartozas kamata. (Allitolag, a BKV management kozepes idotavu hitelfelvetelen gondolkodik es valami palyazatot is kiirnak erre.)
Lehet rosszul emlékszem, de az eredménykimutatásban benne van már a rövid és hosszú lejáratú kötelezettségekre fizetett összegek is, így az eredményt ez mind csökkenti. Tehát az eredmény csak úgy tud kijönni pozitívra, ha minden kötelezettségnek eleget tudott tenni a cég. Ha több a kiadás, mint a bevétel, akkor nem tudsz pozitívan zárni.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.10. 16:50
Szerző: mlaszlo
LuciFerko írta:Emberek... Valaki mondta, hogy az Enyingi Okmányiroda egy ideje pótdíjfizetési felszólításokat kap a BKV-től :lol: :lol: :lol: Ezt mégis hogy? :D:D:D
Valakit elkaptak az ellenőrök és ezt a címet diktálta be, lehet poénból vagy véletlenül eltalálta :)

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.10. 14:43
Szerző: asimov
Peldaul ugy is lehetseges ez, hogy kevesebb volt az eves egyenleg pozitiv oldala, mint az osszes -banki es egyeb- tartozas kamata. (Allitolag, a BKV management kozepes idotavu hitelfelvetelen gondolkodik es valami palyazatot is kiirnak erre.)
Jo volt a tavalyi ev.. oke, osszanak premiumot, de akkor a dolgozoknak is!
mlaszlo írta: Lehet csak én nem látom át, de ha a tavalyi évet pozitívan zárták, akkor hogy lehet, hogy az adósságállomány mégis nőtt és még rosszabb helyzetben van a cég?

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2012.02.10. 12:33
Szerző: djlacee
Minden a Wakumbi hibája