Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2012.01.30. 07:07
Allitolag a 3-as metro megint nem a teljes vonalan megy...
jeek írta:Ne csak a jegyárakat nézzük, hanem hogy az évek alatt mekkora állami támogatást kapott a BKV, amik nagy része nem oda került, ahová kellett volna, gondolom az említett közlekedési vállalatok a töredékét sem kérték támogatásként.mlaszlo írta:Most lehet meg leszek kövezve, de pl. egy 3850Ft-os havi tanulóbérletért meg egy 320Ft-os vonaljegyért mit várunk Budapesten?
A felszíni tömegközlekedésnél sem sokkal jobb a helyzet, ott is rendszeres a kimaradás, illetve hogy kétszer akkora a követési idő, mint ami a menetrendben ki van adva.
Én most Miskolcon 3900Ft-ot fizetek a havi MVK tanulóbérletért, a vonaljegyért pedig 300Ft-ot. De hozhatnám példának Debrecent is, ahol 3500Ft egy havi tanulóbérlet, míg egy vonaljegy 290Ft.
Nem kapok annyi szolgáltatást, mint Budapesten, mert csak 2 villamosvonalon meg az MVK-s autóbuszvonalakon utazhatok a miskolci bérletemmel. Volán és MÁV-Start járatokon, Metrón, Trolin, Fogaskerekűn nem.
A budapesti tömegközlekedés még magyarországi viszonylatban is nagyon olcsó, így addig szerintem nem várhatunk többet tőle, mint ami most van.
mlaszlo írta:Most lehet meg leszek kövezve, de pl. egy 3850Ft-os havi tanulóbérletért meg egy 320Ft-os vonaljegyért mit várunk Budapesten?
A felszíni tömegközlekedésnél sem sokkal jobb a helyzet, ott is rendszeres a kimaradás, illetve hogy kétszer akkora a követési idő, mint ami a menetrendben ki van adva.
admin írta:Ma egyszerre 3 metrószerelvény döglött meg a kék metró vonalán, nem tudni melyik miért, csúcsidőben a másfél perc helyett 3-4 perc lett a követési időköz.Gondolom ennek is köszönhető, hogy visszajönnek a korábban selejtezett kocsik a forgalomba: