RADIOSITE Fórum

  • Sláger Rádió

 #26316  Szerző: SzD
 
Nekem meg pont az tetszik, ha valaki így beszél (lehetőleg tegezve). Mert ugyan nem egy emberhez szól (pontosabban nem csak egy ember hallja), de így sokkal személyesebb, és úgy érzem, hogy Nekem szól, hozzám beszél. Biztosan azért, mert egy aberrált fasz vagyok...de Nekem bejön. :)
 #26314  Szerző: Chriss
 
SzD írta:Nem értem...miért baj, ha E/2-ben beszélnek? :question:
mert én azon nőttem fel, hogy Kedves Hallgatóink!
és kurvára zavar, hogy: Fos Pistát hallotta, legyen szép a napja!
számomra idegen és magyartalan!
de mivel az ország leghallgatottabb kerrádiójáról beszélünk, a többség bekajálja és fogyasztja ezt is...
:gülü2:
 #26311  Szerző: SzD
 
Nem értem...miért baj, ha E/2-ben beszélnek? :question:
 #26310  Szerző: Chriss
 
maximálisan egyetértek ezekkel!
annyiban tévedsz, hogy a Slágeren pont az általad felsorolt dolgok a koncepció, tehát tudatos és nagyon is odafigyelnek rá!
de nem is lenne baj, hogy pl E/2-ben beszélnek, mert amíg csak a Sláger csinálta, legfeljebb érdekes volt és zavaró... de amióta minden hülye kereskedelmi rádió ezt a szóhasználatot majmolja, élen a hülyegyerek rádió Danubiusszal, már elviselhetetlen!
 #26307  Szerző: Cicoo
 
Igényes az, ami nem úgy hangzik, mintha egy dunsztosüvegből szólna az egész, szaggatva, állandóan változó hangerővel, úgy, hogy az egyik műsorszám vagy zene üvölt, a másik meg alig hallatszik.. Továbbá nem csinálnak olyanokat, hogy elindul egy szám, aztán 20 mp múlva automatikusan belevágódik egy hírblokk.. A radio editeket se kéne tovább vágni azzal, hogy az utolsó versszakra már rátolnak valamit, vagy levágják az elejét. Meg mondjuk egy jó rádió nem dobálózik azzal, hogy változatos, és 2*30 a különbség két egymás után lejátszott zene között: 30 év és 30 bpm.. Szerintem ezzel így pont belőttük, hogy mi az, amire azt mondom, hogy szar. A rádiók ott szúrják el, hogy az általuk lefedett területen mindenkihez akarnak szólni, nem csak egy szűkebb célcsoporthoz. Nem félóránként kéne valami másfél percnyi értelmetlenséget beleböfögni az éterbe, hanem ha már műsor, akkor 2, max. 3 számonként beleszólni a mikrofonba. Ja, és a hallgatókhoz nem E/2-ben beszélünk. És az a baj, hogy nem offoltam ezzel, mert a Slágeren sem nagyon figyelnek ezekre a dolgokra.
 #26298  Szerző: orrhang
 
Mi határozza meg azt, hogy mi az igényes és mi a nem?
Mari néninek ..pusztán a Jimmy, a budapesti újgazdagnak Vivaldi, a munkásnak a kabaré!!! ?

Vagy igényes az, ami nem "tömegcikk", esetleg az is lehet igényes?
 #26268  Szerző: Cicoo
 
mgabor írta: ha te erre objektív mérési rendszert dolgoznál ki, szerintem megtennének a világmindenség urának, mert azzal már az élet értelme is megválaszolhatóvá válna... :)
Volt egy apró betűs rész, de bemásolom megint:

"Kérdés, hogy mennyi a megfelelő.. Meg ehhez reprezentatív módon kéne felmérni a rádióhallgatási szokásokat, az meg bonyolult és költséges. Ezt - tök logikus módon - állami szinten nem vállalná fel senki.. Ha meg minden rádió maga csinálná, akkor az egyes rádiók azt hazudnának a pályázatukra, amit akarnak. Bár tény, hogy ha ez működésbe lépne, valószínűleg nagyobb lenne a verseny, és talán igényesebbek lennének a rádiók."
 #26267  Szerző: mgabor
 
Cicoo írta:
mgabor írta: és mit csinálnál mondjuk a radiocaféval?... az szűnjön meg, mert mondjuk roxy, rádió1, sláger, danubius, stb. előzi?
Úgy értettem, hogy a saját stílusán belül megfelelő a hallgatottsága..
ha te erre objektív mérési rendszert dolgoznál ki, szerintem megtennének a világmindenség urának, mert azzal már az élet értelme is megválaszolhatóvá válna... :)
 #26266  Szerző: Cicoo
 
mgabor írta: és mit csinálnál mondjuk a radiocaféval?... az szűnjön meg, mert mondjuk roxy, rádió1, sláger, danubius, stb. előzi?
Úgy értettem, hogy a saját stílusán belül megfelelő a hallgatottsága, az elért hallgatókra, és a saját, a pályázatukban meghatározott céljaikra vonatkoztatva. (Azt hittem, nyilvánvaló, hogy így értettem. A kenyérpirítót meg a hűtőt se hasonlítjuk össze, mert másra valók.)
 #26224  Szerző: Pasa
 
Jó, ugorjunk! :hehe:
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 149